282 kk

1. Data: 2013-09-30 02:06:57

Temat: 282 kk
Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

To artykuł z kodeksu karnego, przestępstwo nazywane wymuszeniem rozbójniczym.

art. 282
Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, przemocą, groźbą zamachu na życie lub
zdrowie albo gwałtownego zamachu na mienie, doprowadza inną osobę do rozporządzenia
mieniem własnym lub cudzym albo do zaprzestania działalności gospodarczej,

podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.

Taki artykuł postawiono sąsiadom moim w celu przejęcia chałupy. Oczywiście jak w
przypadku Ikselki buractwo panicznie się bało odpowiedzialności za swoje czyny i
zastraszało, pomawiało, oskarżało o wszelki wymysł.

Ale przez Ikselkę to mi się przypomniało, bo w kwesti całkowitego zakazu aborcji mamy
niesłychane podobieństwo do wymuszenia rozbójniczego.
Bo są napadane rodziny i wymuszane jest by swoim ciałem rozporządzali zgodnie z wolą
wymuszającego, chociaż ich mienie nie pokryje szkody tego przymusu i dziecko ląduje
na adopcji lub w tzw kieleckich beczkach.
Widzicie, jest bardzo podobne to zachowanie do wymuszenia rozbójniczego, ktoś inni
siłą, groźbą, zastraszaniem, chce wymusić nie zgodne z wolą osoby zastraszanej
zachowanie, które ma niegodne skutki i materialne i psychiczne, ale w tym przypadku
przestępca jest bardziej psychopatyczny bo to dziecko jest wymuszane a nie forsa.

Ta propaganda kleru to ewidentne zastraszanie i grożenie- nie urodzisz to będe klął i
wył moderczynie, bo walczy o to aby go musiała posłuchać.

Ale że pisze wątki z odpowiedziami to ten będzie inny, bo rzeczywiście kler i dewoty
łamią prawa człowieka swoją agresją i może ktoś zapodać gdzie te prawa chroniące
godność człowieka działalność przestępcza kleru łamie?
Tak, nic szlachetnego w ich zachowaniu nie ma, to zwykłe bandziory, które uważają iż
mogą łamać prawo swoją obsesją nienawiści do ludzi o podłożu seksualnym.

2. Data: 2013-09-30 02:36:33

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale jak ktoś jeszcze tu umie kojarzyć fakty , to mu i pedofilia mignie, bo wbrew
fałszowanym polskim danym zachodnie badania pokazują, że kler to pedofil na pedofilu
i pedofilem pogania, bo ta religia to wymuszanie zachować, zastraszanie by wymusić
swoją wole na innym, a seks to psychologia i jeśli psychika lubi wymuszać zachowanie,
seks również będzie wymuszony, dlatego macie wymuszenia rozbójnicze na odbytach
niemowlaków i w nauce kościoła kobieta jest jak klacz, ma służyć woli mężczyny, czyli
proklamacja gwałtu na kobiecie. Tak więc zboczeńcy jak Trybun okrzykną tą religie
jako dobrą, bo daje przyzwolenie na przymus wykorzystywania i wyje jakie to
niesprawiedliwe jest to prawo o molestowanie, religia mu bardziej odpowiada, bo mu
usprawiedliwia przemoc.

3. Data: 2013-09-30 07:27:19

Temat: Re: 282 kk
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andromeda" <6...@m...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

>działalności gospodarczej,

>podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.

No ale skazali Ciebie, nie Twoich sąsiadów- tak? Dlaczego? Zauważ, że OFE
ZUS czy KRUS a także wiele innych- dokładnie spełniają ten artykuł. No i co?
Ano nic. Tylko glob bijący całą noc pianę na psp po spotkaniu z młodocianymi
na Retkini. Globik- właściwie to co Ty od nich chciałeś?
:-)

--

Chiron

4. Data: 2013-09-30 08:41:28

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo prokuratura w której mnie napomawiali....pojęcia nie miała że w innej prokuraturze
w pabianicach w tej samej sprawie toczy się przeciwko nim sprawa, dopiero sąd na
sprawie po 10 miesiącach aresztu ściągnął akta z pabianic i na jednej sprawie dwa
akty wzajemnego oskarżenia. Nie porównywał bym Zusu itd ..do wymuszania, bo te
pieniądze funkcjonują wzajemnie w społeczeństwie na medycyne, drogi itd.
Tylko ty z jednej stronych chcesz innych zmuszać do kocopołów i napadać łamiąc ich
prawa, a z drugiej państwo ma ciebie nie ciągać po sądach, nie chcieć podatków i
robić ci drogi z huja . Tak żyje kler, w zupełnym braku odpowiedzialności, my
mordujemy, a panowie z policji chcą nas zamykać? Oburzające, nas mordujących chcą
zamykać ....to obraza kościoła. Jesteś całkowicie aspołeczny jak twój kler.

5. Data: 2013-09-30 09:05:02

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak więc można zrozumieć dlaczego kler jest porównywany z mafią, bo działa tak samo,
tych napadniemy i narobimy szkody a siedzieć nie pójdziemy bo mamy posłów i terlik w
mediach co suchej nitki na napadniętych nie zostawią , a jak im wkońcu masowo
zajebali ludzie na zachodzi to kwik i wycie jacy źli ludzie, a jak ta obłuda już
wszystkich wkurwiła i chcieli ich powiesić to zaczeli, ale my się zmienimy i się nie
zmieniają, wiec dostali kopa w dupę od ludzi.

6. Data: 2013-09-30 09:44:50

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andromeda" <6...@m...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

================

Tak globik, pieniądze z ZUS funkcjonują w społeczeństwie. Tylko w bardzo
wąskim gronie. Część- jest marnowana, inna- defraudowana.

--

Chiron

7. Data: 2013-09-30 17:49:25

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo kościół polaków okrada, na misje po całym świecie jeżdzą za nasze pieniądze,
kradną ziemie, non stop wałki robią finasowe, caritas kradnie nawet ubogich. Polska
jest pośmiewiskiem całej europy w tej chwili.

Programu unijne od kuchni :-/
Już są tragedie i będzie więcej
Saga o pomylonych ciąg dalszy
Sprawdz-czy-jestes-psych opata-Zbadaj-sie-online. ..
Moralność