3.dawka szczepionki przeciw WZW B

następny post »
Data: 2003-04-01 13:53:05
Temat: 3.dawka szczepionki przeciw WZW B
Od: "Polo" <p...@N...gazeta.pl>

Chcialem sie zapytac czy ma sens wziecie 3. dawki WZW B, jesli wlasnie mija 9
miesiac od 1. szczepienia, a w schematach poleca sie wziac 3. dawke po 6
miesiacach.
Gdzies slyszalem, ze juz po 2. tygodniach od 2.szczepienia wytwarzane sa
przeciwciala, ale nie wiem jaki okres ochronny to gwarantuje.

Bede wdzieczny za rady, szczegolnie, ze 50zl za 3. dawke, to dla mnie DUZO.
Pozdrawiam!