35

21. Data: 2009-06-29 20:39:06

Temat: Re: 35
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> No- to życzę stu lat w zdrowiu i szczęściu:-)

ty jak zwykle nierealnie :)
dzięki

22. Data: 2009-06-29 20:41:49

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:
> Użytkownik "tren R" napisał:
>
> Jeszcze 2 razy tyle... co najmniej! :)

niby jest co łaska, ale wszyscy dają po 100! :)
dzięki!

23. Data: 2009-06-29 20:42:48

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> To jednak Ci przeszkadzało. Jak nie picie, to podłoga. :)

na szczęcie koleżanki pomagały. w tym obecna żona :)

24. Data: 2009-06-29 21:01:04

Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdrowia, zdrowia, zdrowia!
szczescia, szczescia, szczescia!
i niech szybko sie zrasta
konczyna dziabnieta

:)

Pozdrawiam,
F.

25. Data: 2009-06-29 21:23:24

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:
> zdrowia, zdrowia, zdrowia!
> szczescia, szczescia, szczescia!
> i niech szybko sie zrasta konczyna dziabnieta

a ja podziękuję i wydam dźwięka :)

26. Data: 2009-06-29 22:57:14

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" :

> na szczęcie koleżanki pomagały. w tym obecna żona :)

Szczęśliwy finał pourazowy? :D

michał

27. Data: 2009-06-29 22:58:29

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" napisał:

> Szczęśliwy finał pourazowy? :D

Przynajmniej od początku wiedziała, w co się pakuje ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

28. Data: 2009-06-29 22:58:54

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niby jest co łaska, ale wszyscy dają po 100! :)
> dzięki!

Skoro reszty nie wydajesz... ;)

michał

29. Data: 2009-06-29 23:08:26

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:
> Użytkownik "tren R" :

> Szczęśliwy finał pourazowy? :D

raczej samospełniająca się przepowiednia.
kiedy jeszcze jej dobrze nie znałem, odwiedzili mnie rodzice w akademiku
(no ale wstyd) :)
i kiedy moja obecna żona przechodziła obok nas korytarzem, nie mam
pojęcia dlaczego, wypaliłem nagle do rodziców, wskazując na nią: "a to
moja przyszła żona".
no i jak dziewczyna dopięła swego?!

30. Data: 2009-06-29 23:08:54

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora