ZNOWU...

1. Data: 2009-06-29 06:56:28

Temat: ZNOWU...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... konserwatorzy wzięli się za moje sprzęty. Na pierwszy ogień zaczęli
regulacje moich rowerów...
Przypominam o widłach w brzuchu lub między żebrami.

2. Data: 2009-06-29 07:40:16

Temat: Re: ZNOWU...
Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> ... konserwatorzy wzięli się za moje sprzęty. Na pierwszy ogień zaczęli
> regulacje moich rowerów...
> Przypominam o widłach w brzuchu lub między żebrami.

Dziabnąłbyś kogoś widłami za małe psoty?

3. Data: 2009-06-29 09:08:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> Dziabnąłbyś kogoś widłami za małe psoty?

Kropla przepełnia czarę goryczy.

Mam już kilka tysięcy strat - większość to praca mojej żony - nauczycielki
zniszczona przez psotników - ja nie mam renty ani emerytury i od dziesięciu
lat nie pracuję. Wiem jak jej ciężko, ale już jestem po kolana w grobie.

4. Data: 2009-06-29 12:19:18

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
> lat nie pracuję. Wiem jak jej ciężko, ale już jestem po kolana w grobie.

Przestań gadać głupoty.. Z tym grobem. A wracając do sprawy - jesteś
pewnie jak glob - ekscentrykiem i niewykluczone samotnikiem. Wieś nie
lubi, nie rozumie takich ludzi, i przez to te psoty. Sprobuj może
znaleźć wspólny język z sąsiadami. Jakaś butelka, jakaś partyjka
pokerka. I sam zobaczysz skończą się Twoje problemy.. Mnie wieś też
przyjęła chłodno, ale dzisiaj "jedzą mi z ręki"..

5. Data: 2009-06-29 12:33:49

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <C...@y...com> tak oto plecie:

> [...]
> zobaczysz skończą się Twoje problemy.. Mnie wieś też przyjęła chłodno, ale

Ile butelek zainwestowałeś?

Qra

6. Data: 2009-06-29 12:53:58

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie jadrys <C...@y...com> tak oto plecie:

> Ile butelek zainwestowałeś?
>
> Qra

Oj było trochę tego..

7. Data: 2009-06-29 13:01:14

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <C...@y...com> tak oto plecie:

> Oj było trochę tego..

Ale już przetrzeźwiałeś, co?

Qra

8. Data: 2009-06-29 13:56:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pokerka. I sam zobaczysz skończą się Twoje problemy.. Mnie wieś też
> przyjęła chłodno, ale dzisiaj "jedzą mi z ręki"..

I masz czerwony samochodzik...
I siedzisz u Mojszery Kotleciary - parchy białoruskiej...

9. Data: 2009-06-29 14:13:35

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie jadrys <C...@y...com> tak oto plecie:

> Ale już przetrzeźwiałeś, co?
>
> Qra

Wiesz, te "przełamane lody" wymagają częstego odnawiania. Tak że nie
bardzo..

10. Data: 2009-06-29 14:14:08

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
>>>
> dziesięciu

> I masz czerwony samochodzik...
> I siedzisz u Mojszery Kotleciary - parchy białoruskiej...

Ojejku.

PARCHATY...
TK zdelegalizował ONZ :)
muszę sprawdzić, to bardzo dziwne