Coś dla XL (i Panslavisty)...

1. Data: 2009-06-28 00:07:18

Temat: Coś dla XL (i Panslavisty)...
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.onet.pl/1998246,11,1,1,item.html
"Kolejna regionalna konferencja Klubów Patriotycznych zostanie wkrótce
zwołana w Kielcach."

Kobylański i JRNowak - prawdziwa elita...

--
Pozdrawiam - Aicha

2. Data: 2009-06-28 06:07:41

Temat: Re: Coś dla XL (i Panslavisty)...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwołana w Kielcach."
>
> Kobylański i JRNowak - prawdziwa elita...

Wierzysz w czarny PR Jana Kobylańskiego?

3. Data: 2009-06-28 14:58:24

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

niedziela, 28 czerwca 2009 08:07. carbon entity 'Panslavista'
letter:

> Wierzysz w czarny PR Jana Kobylańskiego?

Nie wiem jak Aicha. Ja niespecjalnie, ale... dlaczego na swój elektorat w/w
tak określający siebie patrioci wzięli społeczności marginalne, takie jak
kilce, a nie centra kultury i cywilizacji? Dlaczego mają poparcie głównie w
społecznościach agrarnych, opartych na przestarzałym z punktu widzenia
cywilizacyjnego modelu gospodarki, który funkcjonuje obecnie głównie jako
agroturystyczny i żywieniowy _dodatek_ do cywilizacji technicznej? Sam
darzę go wprawdzie znacznie większą sympatią (bo jest bliżej Tao) niż
męczące zmechanizowane miasto-masę-maszynę, ale z punktu widzenia polityki
nawet wygranie tej mało przyszłościowej społeczności nie przysporzy
wystarczającej popularności do udziału w rządach państwa. Do zdobycia
prymatu w polityce potrzebne jest raczej zawojowanie rozwojowego i młodego
mieszczaństwa. A ten elektorat - obecnie większość ojczyzny - jakoś kręgom
etnicznych patriotów czy nacjonalistów odpływa... niektóry nawet do UK czy
Irlandii :(

4. Data: 2009-06-28 16:06:05

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:h2800e$2k2$2@news.onet.pl...

Musi na Rusi, a w Polsce jak kto chce...

5. Data: 2009-06-28 16:36:36

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

niedziela, 28 czerwca 2009 18:06. carbon entity 'Panslavista'
letter:

> Musi na Rusi, a w Polsce jak kto chce...

Z wiadomym skutkiem - brak przekroczenia progu wyborczego. Czy o to
niektórym propagatorom sprawy polskiej chodzi, żeby ją przykrył z
przeproszeniem p.t. Czytelników obornik? Czy Polska mnie może doczekać się
bardziej nowoczesnego i zurbanizowanego nacjonalizmu, który byłby Yang dla
Yin europejskiego kosmopolityzmu?

6. Data: 2009-06-28 16:38:23

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Każdy ma swoją drogę do oświecenia.

Dyskredytowanie w czambuł jakiejś konkretnej w oparciu
o [z d*y wyciągniętą] mniemanologię jest CHORE imho.

--
CB

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:h285oi$j6c$2@news.onet.pl...

7. Data: 2009-06-28 17:15:18

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

niedziela, 28 czerwca 2009 18:38. carbon entity 'cbnet' <c...@n...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Każdy ma swoją drogę do oświecenia.
>
> Dyskredytowanie w czambuł jakiejś konkretnej w oparciu
> o [z d*y wyciągniętą] mniemanologię jest CHORE imho.

Aj, ja niczego nie dyskredytuję, ale ALBO droga do oświecenia ALBO czepianie
się Dworu i Rynku. Tertium non datur.

Gdzieś indziej napisałem, że gdyby to święci tacy jak JPII/Gandhi pisali
prawa i bronili nas jako żołnierze (policjanci etc.), tobyśmy mieli
znacznie trudniej z naszym przetrwaniem niż mamy tu i teraz, ż prawami
pisanymi i przegłosowywanymi przez ludzi skorumpowanych, szumowiny,
egoistów oraz z wojskiem (policją etc.), o którym chińskie przysłowie mówi
"z dobrego żelaza nie robi się gwoździ, z dobrych ludzi żołnierzy".

Zawsze jak święci mędrcy chcą oczyścić dwór i rynek, kończą na krzyżu
podobnie, jak Jezus po wyrzuceniu kupców w świątyni. Naturalnym i zgodnym z
wolą Pana Niebios dla świętych są więc modlitwy i medytacje w bambusowym
gaju, a nie wtrącanie się w sprawy świata zewnętrznego. Inaczej sytuacja
staje się nieznośna zarówno dla świętych, jak i dla śmiertelników, te dwa
światy mają na płaszczyźnie wizualnej dwie różne drogi, chociaż w głębszym
rozumieniu, u podłoża mają drogę jedną. Tego paradoksu nie da się wyjaśnić
przez mędrkowanie "co-by-było-gdyby" ani przez przymusowe uświęcanie
śmiertelników i misjonowanie śmiertelnikom.

8. Data: 2009-06-28 17:30:03

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:h28813$nbb$2@news.onet.pl...

Hm. Hołota na śmietnik.
Do Dworu bezinteresownych.
Na Rynek uczciwych.
Święci do świątyni.
Panslavista ponad To.
Arya = Pan.

9. Data: 2009-06-28 18:05:52

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

niedziela, 28 czerwca 2009 19:30. carbon entity 'Panslavista'
letter:

> Hm. Hołota na śmietnik.
> Do Dworu bezinteresownych.
> Na Rynek uczciwych.
> Święci do świątyni.
> Panslavista ponad To.
> Arya = Pan.

Strasznie konfucjańskie. Lao Tzu by tylko ziewnął na to dictum i wrócił
medytować w zarośla.

10. Data: 2009-06-28 20:13:59

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przez mędrkowanie "co-by-było-gdyby" ani przez przymusowe uświęcanie
> śmiertelników i misjonowanie śmiertelnikom.

Ależ co tak naprawdę odróżnia świętego od zwykłego człowieka? To doprawdy
niewiele. W jednej z opowieścli Cohelo do szefa zbójców przyszedł święty i
przekonał go, żeby wziął odpowiedzialnie władzę nad okolicą, został królem-
rozumnym i sprawiedliwym. Gdy tak rozmawiali- bandyta w pewnym momencie
zrozumiał, że jest w stanie to uczynić, bo bardzo niewiele różni go od
świętego (np obaj poczują silne podniecenie na widok pięknej kobiety, z tą
różnicą, że święty zrozumie własną chuć, i jej nie ulegnie).
Czyli- może i bezpośrednio święty nie nadaje się na króla- ale na dobrego
doradcę i duchowego lidera społeczności- na pewno

pozdrawiam

Chiron

szwedzkiego modelu ciąg dalszy
saulusie