Coś dla XL (i Panslavisty)...

21. Data: 2009-06-30 21:52:12

Temat: Re: Coś dla XL (i Panslavisty)...
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> fizyk, dorabiający przez jakiś czas jako twórca Deklaracji
> Niepodległości USA:-). Mianowicie stwierdził on, że "Demokracja jest
> wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest
> wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania!". To system
> republikański- tak pierwotnie zostały zaprojektowane USA.
> Demokracja bezpośrednia też może mieć swoje zalety- i działać poprawnie.
> Jednakże warunkiem jest chyba mała społeczność (oczywiście- nie
> jedynym). Chodzi mi o model, jaki istniał jeszcze w połowie poprzedniego
> wieku w niektórych kantonach szwajcarskich

ot co - małe lokalne społeczności. to jest coś, co będzie działać
sprawniej niż wszelkie demokratyzmy (uwaga rym z: idiotyzmy)

22. Data: 2009-07-01 03:10:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Chodzi mi o model, jaki istniał jeszcze w połowie poprzedniego wieku w
> niektórych kantonach szwajcarskich

Taki model nadal jest sprawny - zależy od udziału uczestników w
podejmowamiu decyzji, czyli o pełnej kom un ikacji wszystkich. Tę
komunikację zapewniają komputery. Zaczyna za to odgrywać decydującą rolę
zabezpieczenie przed fałszowaniem wyników wyborów i to w obu warstwach -
warstwie głosowania i warstwie zliczania głosów. Jak się okazało - niby
niezawodne maszynki do głosowania w USA pozwoliły fałszować wybory ostatnimi
czasy...

Decydującym momentem w "demokratyzacji" będzie przydzielenie numeru
każdemu i zainstalowanie chipu - nieusuwalnie wewnątrz organizmu człowieka -
jako jedynej gwarancji dowodu tożsamości.
Nie chcę żyć w takiej "demokracji".

23. Data: 2009-07-01 09:42:51

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> warstwie głosowania i warstwie zliczania głosów. Jak się okazało - niby
> niezawodne maszynki do głosowania w USA pozwoliły fałszować wybory
Informatyk, który wystepował przed komisją Kongresu USA- odpowiedzialny za
napisanie programu do liczenia głosów, który miał "backdoors"- i pozwalał w
sposób niewykrywalny manipulować wynikami wyborów powiedział, że trzeba być
szalonym, żeby uwierzyć, że głosowanie można powierzyć elektronice- zawsze
będzie możliwość fałszowania- bardzo trudna do wykrycia.

Ja opisywałem model demokracji szwajcarskiej, gdzie ludzie z danego
środowiska, okręgu wyborczego SZLI razem do lokalu wyborczego, po drodze
starając się przekonać do swych pomysłów innych, jednocześnie sami mogli
poczuć się ze swoimi pomysłami. W miejscu zgromadzenia odbywały się
konkretne dyskusje: kto straci a kto zyska na budowie tego mostu, kto
powinien i ile za to zapłacić, i czy będzie miał gotówkę, etc. Następnie
głosowano poprzez powstanie z miejsc i podniesienie ręki. Aha- kobiety nie
miały prawa głosu. Ba! Nie chciały mieć. Dopiero (bezprawnie!) rząd
konfederacji NAKAZAŁ kobietom głosować.

> [...]
> każdemu i zainstalowanie chipu - nieusuwalnie wewnątrz organizmu
> człowieka -
> jako jedynej gwarancji dowodu tożsamości.

"nikt nie może kupić ni sprzedać, kto nie ma znamienia - imienia Bestii lub
liczby jej imienia" (Apokalipsa 13,17)
Może chodziło o chip?

pozdrawiam

Chiron

24. Data: 2009-07-01 10:16:34

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
>>
> "nikt nie może kupić ni sprzedać, kto nie ma znamienia - imienia Bestii
> lub liczby jej imienia" (Apokalipsa 13,17)

podejrzewałbym raczej certyfikaty iso, hacapy czy inne gówna :)

25. Data: 2009-07-01 10:38:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> miały prawa głosu. Ba! Nie chciały mieć. Dopiero (bezprawnie!) rząd
> konfederacji NAKAZAŁ kobietom głosować.

:-))))

Demokraci nie mogą się obejść bez małp z brzytwami w łapie...

> "nikt nie może kupić ni sprzedać, kto nie ma znamienia - imienia Bestii
lub
> liczby jej imienia" (Apokalipsa 13,17)

> Może chodziło o chip?

Bestia biblijna, "niewiasta wszeteczna", zginęła (za Napoleona zniesiono
papiestwo) a żyje...

Chip może być symbolem zniewolenia - tak jak w Rzymie pierścień, jaki nosili
niewolnicy z imieniem pana (stąd obrączka ślubna - symbol niewoli), u żydów
przybijanom ucho do drzwi...

szwedzkiego modelu ciąg dalszy
saulusie
PISAŁEM...