TK zdelegalizował ONZ :)

1. Data: 2009-06-28 09:06:35

Temat: TK zdelegalizował ONZ :)
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

http://tr.im/q2pf

"W czasie prac nad ustawą o CBA to poseł Julia Pitera naciskała, by
wpisać tam zakwestionowaną dziś przez Trybunał Konstytucyjny definicję
korupcji"

"Sebastian Karpiniuk (PO) mówił, że minister Pitera zaczerpnęła
definicję korupcji z jednej z konwencji ONZ. "

pjęknie :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

2. Data: 2009-06-29 06:45:55

Temat: Re: TK zdelegalizował ONZ :)
Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> [...]
>
> "Sebastian Karpiniuk (PO) mówił, że minister Pitera zaczerpnęła definicję

Zachodzi pytanie, czy ci ludzie stworzyli coś własnego, czy tylko kasowanie
lub kopiuj-wklej... pozdr :)

3. Data: 2009-06-29 09:09:57

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message
> http://tr.im/q2pf

CBA jest niewygodne dla wielu kregów kolesi, ktorzy kręcą dzisiaj lody.
Stad kolesie chcą wszelkimi metodami ograniczyc działanie CBA.
Na ratunek ruszył TK, czyli niezawodny obrońca post-PRLowskiego układu.

Pozdr,
Duch

4. Data: 2009-06-29 13:30:38

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

pluszowy miś pisze:
> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Zachodzi pytanie, czy ci ludzie stworzyli coś własnego, czy tylko kasowanie
> lub kopiuj-wklej... pozdr :)

ech, jak mi się marzy ktoś rozsądny na samej górze..
taka starszyzna radząca, a nie klub politycznych młokosów.

muszę sprawdzić, to bardzo dziwne
PLYN TUSKU...
Coś dla XL (i Panslavisty)...
szwedzkiego modelu ciąg dalszy