3D Haftowanie

1. Data: 2003-09-06 08:02:56

Temat: 3D Haftowanie
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Juz o tym czesto czytalam ale dopiero dzis przez przypadek odkrylam o co tu
loto:
http://www.teddys-handarbeiten.de/3d-turnbeutel-drac
he-grundanleitung.htm -
dzieki Wiolecie, ktora pytala o szydelko makramowe, przejzalam ta stronke -
dzieki Wioletta. Wyglada na ciekawa sprawe, tym bardziej, ze juz kiedys
robilam cos takiego ale o wiele grubsza igla i welna. Musze sie za tym cudem
porozgladac.

Monika (hannover)

1. Data: 2003-09-06 09:00:03

Temat: Re: 3D Haftowanie
Od: "Aniteczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Wyglada na ciekawa sprawe, tym bardziej, ze juz kiedys
> robilam cos takiego ale o wiele grubsza igla i welna. Musze sie za tym
cudem
> porozgladac.

To mi faktyczniewyglada na technike podobna do tej, jaka moja babcia
wykonywala kilimki na sciane. Musze sie jej popytac...
A czy takie urzadzenia sa dostepne w naszych sklepach pasmanteryjnych?
I jak toto sie nazywa?
Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-09-06 09:21:02

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

W slepach tego jeszcze nigdy nie widzialam, zanlazlam w jednym onlinshopie
jako" 3D Sticknadel" (koszt 11 Euro). Musze sie u nas porozgladac i popytac.

Monika (Hannover)

1. Data: 2003-09-06 09:43:11

Od: "Mirella" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy takie urzadzenia sa dostepne w naszych sklepach pasmanteryjnych?

Nie wiem dokładnie jak taka igła się nazywa ale ja kupiłam trzy sztuki o
różnych grubościach w ciągu ostatnich paru lat podczas jarmarków ludowych i
na rynku jeżyckim w Poznaniu. Trzeba pytać czasami można je trafić.
Pozdrawiam Mirella

1. Data: 2003-09-06 10:08:15

Od: Jo'Asia <j...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Biermann wystukała:

> [...]
> robilam cos takiego ale o wiele grubsza igla i welna. Musze sie za tym cudem

Obejrzałam - wygląda fajnie, ale nie mogę załapać czy pętelki są jakoś
zabezpieczane, a jeśli są to jak... Żeby po pociągnięciu za jedną zała
robota nie poszła w diabły. Ropzumie kto niemiecki i mógłby przystępnie
wyjaśnić moje wątpliwości?

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2003-09-06 11:47:33

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

.

> [...]
> zabezpieczane, a jeśli są to jak... Żeby po pociągnięciu za jedną zała
> robota nie poszła w diabły. Ropzumie kto niemiecki i mógłby przystępnie

Tak na chybcika nic tam nie znalazlam. Kilimki zabezpieczalam flizelina i to
tez tak by mozna

Monika (hannover)

1. Data: 2003-09-06 14:31:33

Od: "Tes" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Monika Biermann" <m...@g...de> napisal w wiadomosci
> [...]
> dzieki Wioletta. Wyglada na ciekawa sprawe, tym bardziej, ze juz kiedys
> robilam cos takiego ale o wiele grubsza igla i welna. Musze sie za tym

A przegladalyscie cala strone. Bardzo fajne prace. Szczególnie polecam
"Occhi" - piekne.

Pozdrawiam
tes

1. Data: 2003-09-06 15:00:39

Od: "Agnieszka - Białystok" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Muszę powiedzieć że po obejrzeniu tego przyrządu jestem pełna podziwunad
genialnością człowieka. Kiedyś robiłam sporo czymś podobnym na Kole Tkactwa
Artystycznego w mojej szkole, no ale to było prostszei brzydsze. Nie wiem gdzie
można coś podobnego kupić ale pomys z zabezpieczaniem flizeliną bardzo mi
przypadł do gustu tylko chyba mocno trzeba prasować bo o ile pamiętam pruje się
to cudo rzeczywiście łatwo. Ja mam igły z dawnych lat ale to faktycznie do
wełny i kiedyś kleiliśmy to jakimś klejem z fabryki włókienniczej. Pamiętam
jeszcze że przyjemnie mi się nad tym pracowało. Troszkę bałaganu jest w moim
pisanku, przepraszam. Pozdrawiam. Aga

Może ktoś wie?
ciut OT: kolory po węgiersku
[Szydełko]-Co to jest?
czy tylko frywolitki i haft krzyżykowy?
[xxx] Michał Anioł-Stworzenie i Rafael Santi-Anioły