3D xxx

1. Data: 2003-05-18 11:42:23

Temat: 3D xxx
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Znalazłam stronę firmy, która projektuje te śmieszne domki:
http://www.3dcrossstitch.co.uk/

Pozostaje nam liczyć na to, że gdzieś na 7ya mają tego więcej ;)
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-05-18 12:04:39

Temat: Re: 3D xxx
Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ale śliczne :-)
a z czego są te domki? Foto raczej małe więc nie mogę dokładnie pooglądać...

Pozdrawiam- IZa.

1. Data: 2003-05-18 14:32:54

Od: "agapx" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

po prostu śliczne,
a widziałyście jakie tam są fajne karteczki okolicznościowe (i nie tylko) ?
--
agnieszka (ustka)

1. Data: 2003-05-19 12:26:47

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może tu chodz raczej o to że oni sprzedaja wzory na te cudeńka no i ten
specjalnu "kanwowy" papier. Nie znam angielskiego ale tak mi to wychodzi.
domki i kartki są przecudne , ale może ktoś kto zna język poczyta te stronke
i powie o co mniej więcej chodzi.
Kasia -Rzeszów

xxx wiejskie domki
chciałam się przywitać