[3M] papka przeciwtrądzikowa Jadwiga

1. Data: 2003-06-10 09:44:05

Temat: [3M] papka przeciwtrądzikowa Jadwiga
Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Dostałam dziś maila z adresem (niestety tylko jednym) gdzie można nabyć
papkę przeciwtrądzikowa na terenie Trójmiasta.
Gabinet Chirurgii Kosmetycznej
ul. Abrahama 26
Gdynia
tel. 621 72 15

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-06-10 10:01:59

Temat: Re: [3M] papka przeciwtrądzikowa Jadwiga
Od: " aga" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <k...@B...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Dostałam dziś maila z adresem (niestety tylko jednym) gdzie można nabyć
> papkę przeciwtrądzikowa na terenie Trójmiasta.

Papkę można kupić na stronie internetowej hurtowni www.hurtowniakosmetykow.com
i kosztuje tam 12 zł 30 ml.

1. Data: 2003-06-10 10:26:59

Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Papkę można kupić na stronie internetowej hurtowni
www.hurtowniakosmetykow.com
> i kosztuje tam 12 zł 30 ml.
A ile pobierają za wysyłkę? Bo przeszukałam stronę i nie mogę znaleźć. Chyba
na starość ślepnę. :)
Btw, to papka jest jednym z najczęściej kupowanych produktów, ciekawe
czemu. :)))))))

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-06-10 10:53:41

Od: "Chmurka" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@B...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Dostałam dziś maila z adresem (niestety tylko jednym) gdzie można nabyć
> papkę przeciwtrądzikowa na terenie Trójmiasta.

dzieki ci dobra kobieto za informacje :))
szkoda ze tylko jeden podali ale lepiej to niz nic :)

pozdrawiam
chmurka

1. Data: 2003-06-10 11:01:40

Od: "IDa" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> www.hurtowniakosmetykow.com
> A ile pobierają za wysyłkę?

8,50

pozdrowienia
IDa

1. Data: 2003-06-10 11:02:05

Od: " aga" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
Chyba
> na starość ślepnę. :)
> Btw, to papka jest jednym z najczęściej kupowanych produktów, ciekawe

Opłata za przesyłkę wynosi 8,5 zł więc nawet samą papkę sie opłaca kupić, bo
z tego co wiem kosztuje 19 zł w sklepie wiec róznica niewielka, a przeciez
można tam zamówić inne rzeczy (mają b. atrakcyjne ceny) to wtedy bardziej się
opłaca, nawet doliczając te 8,5 zł.

1. Data: 2003-06-10 12:30:32

Temat: Re: [3M] papka przeciwtrdzikowa Jadwiga
Od: Joanna <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> Witam,
> Dostaam dzi maila z adresem (niestety tylko jednym) gdzie mona
> naby?papk?przeciwtrdzikowa na terenie Trjmiasta. Gabinet Chirurgii
> Kosmetycznej ul. Abrahama 26
> Gdynia
> tel. 621 72 15

Ochhh jakze to wielka radosc....Dziekuje, ze pamietalas .....
Dzis lub jutro biegne po papke ;)))

Pozdrowienia.....

[Lodz] Sephora
kupowanie ciuchów z katalogów