Łuszczyca...

1. Data: 2014-02-04 10:53:39

Temat: Łuszczyca...
Od: pari <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,po raz kolejny przekonałem się ,że najlepszym lekarstwem na tę
dolegliwość jest słońce.Od wielu lat ratowałem się licznymi
maściami,płynami...Nic nie pomagało.Dopiero jak pojechałem na 30 dni do
Tunezji i poleżałem sobie( bez przesady) na słońcu,pod mocnym filtrem
(30)codziennie,chodząc brzegiem morza tam i z powrotem (30 min / 30
min)z co raz to odkrytą głową(zmiany tam też były)łuszczyca
zeszła.Oczywiście dopiero po 3,4 miesiącach pod powrotu stamtąd.Nie od razu.
Zauważyłem to lecznicze działanie słońca od 2 lat,gdy po każdorazowym
wyjeździe zmiany powoli ale schodziły.Teraz już z u p e ł n i e.
Nie sądzę,że słońce tunezyjskie jest najlepsze,bo inne południowe kraje
mają tak samo,ale mówię co doświadczyłem.
Jeżdżę tam teraz 2 razy w roku.Oto koszty:
Samolot............1200-1400 zl
Kwatera............ 80 zł /noc(eleganckie lokum 2
pokoje,kuchnia,łazienka w nowym apartamentowcu).Jak szukać?Pełno na
ulicach ogłoszeń:APPARTEMENT a LOUER.
Jedzenie:śniadania ,kolacje w domu,W południe albo jakaś knajpka (15-30
zł)albo też coś sam upichcę.
Ponadto T.jest krajem muzułmańskim,ale z brakiem natarczywości
wyznaniowej,bardzo europejskim,nowoczesnym.
Łatwiej jest jak się mówi po ichnemu albo po francusku.Ale i z ang.mozna
być zrozumiany.
Pozatem miło tam wszędzie,bo ludzie życzliwi.Taka ładna,inna od naszej
bladolicej - rasa.
Życzę skutecznych pobytów i radości nad morzem i wśród Tubylców.
PS
Ja uwielbiam Sousse.