4 Szkotów odwiedziło Polskę

1. Data: 2007-06-05 20:51:51

Temat: 4 Szkotów odwiedziło Polskę
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Z kronikarskiego obowiązku napiszę, co jedli i co im smakowało.
Obyło się bez przystawek, bo impreza zaplanowana była na maksymalnie 3
godziny.
1)Zupa jednak rosół ze swojej kury, ćwiartki kaczki i sporo wołowiny.
Makaronu nie robiłam, kupiłam nitki Lubelli, ale takie grubsze, do tego
swoją, czyli wyhodowaną we własnym ogródku pietruszkę i marchewkę, jako
dekorację.

Komentarz :

Bardzo im smakowało.

2) Drugie danie : młode ziemniaki (polskie, jeszcze nie własne, ale ze
sprawdzonego od lat źródła) z koperkiem i masłem , a na półmisku :
pieczone udka z kurczaka, polędwiczki wieprzowe i mielona wołowina
nadziewana prawdziwkami. Z dodatków : kalafior z bułka tartą, mizeria,
sałatka z buraczków, korniszony, sałata strzępiasta czerwona na
słodko-kwaśno i dla ortodoksów tradycyjna z białej kapusty (colesław).

Komentarz:

Zachwyceni byli polskimi ziemniakami, dwóch odważyło się spróbować
buraków i mizerii i byli pod wrażeniem. Mięso pałaszowali bez narzekania
wszystkiego spróbowali.

3) Na deser był sernik gotowany, lody z truskawkami i bitą śmietaną i
tortoletka.

Komentarz:

Wszystko pyszne :)

Popijali Żubrówką z sokiem jabłkowym i dałam im posmakować wódki
żurawinowej.
Mój brat zabrał ich do Liberca, wszyscy Polacy (byli większa grupą)
zamówili tradycyjnie knedliki i gulasz, a Szkoci, poprosimy befsztyk...
Boją się nowości, jak nie mają wyboru:)

--

Paulinka

2. Data: 2007-06-05 21:02:40

Temat: Re: 4 Szkotów odwiedziło Polsk
Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Paulinka

powiedz mi czym sie tak podniecasz , ja jem takie cos prawie codziennie,
myślisz ze to takie trudne zrobić rosół i pieczone udka ? ludzie dajcie se
siana myslałem ze jak zajrze na kuchanie to znajde bardziej wykwintne
przepisy, ale chyba utwierdzam sie juz takim przekonianiu ze jestescie
niedorozojami którzy żrom obiady w restauracjach a jak cos upichcom sami to
kurwa głoszą to na cały świat i podniecaja sie pare dni jacy to oni są
kucharscy.

tematy :
jakie mięso na szaszłyki !! - kurwa srakie
jak mrozić truskawi - kurwaaaaaaaaaaaaaaa srak ! niedojebana soko wkładasz
je do zamrazalnika umyte i sie mroża !

teraz ty opowiadasz jakies bzdury ze ugotowałas rosół , wez se metr gumy i
walnij sie niom w łeb

3. Data: 2007-06-05 21:14:00

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:f44idc$k9s$1@node4.news.atman.pl...
> [...]
>
> Z kronikarskiego obowiązku napiszę, co jedli i co im smakowało.
> Obyło się bez przystawek, bo impreza zaplanowana była na maksymalnie 3

Przynieśli ją ze sobą ?
:D
Pozdrawiam
Teli.

4. Data: 2007-06-05 21:16:31

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwanos" <i...@6...pl> napisał w wiadomości

> jak mrozić truskawi - kurwaaaaaaaaaaaaaaa srak ! niedojebana soko wkładasz
> je do zamrazalnika umyte i sie mroża !

I potem wyciągasz wielką truskawkową bryłę, którą musisz zużyć w całości.
Widzisz, że nawet truskawek nie potrafisz zamrozić. Witaj w KF.
Pozdrawiam
Teli - znudzona kolejnym trolem.

5. Data: 2007-06-05 21:16:51

Temat: Re: 4 Szkotów odwiedziło Polskę
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 5 juin 2007 ŕ 22:51:51, dans <f44idc$k9s$1@node4.news.atman.pl> vous
écriviez :

> Mój brat zabrał ich do Liberca, wszyscy Polacy (byli większa grupą)
> zamówili tradycyjnie knedliki i gulasz, a Szkoci, poprosimy befsztyk...
> Boją się nowości, jak nie mają wyboru:)

Ja robie to samo - jak nie mam wyboru to zamawiam befsztyk ;)

Ewcia

--
Niesz
http://www.krolestwa.com

6. Data: 2007-06-05 21:18:26

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk). napisał(a):

> Przynieśli ją ze sobą ?

Angielskiej kury bałabym sie spożyć, wystarczy mi, że mają wściekłe krowy;-)
Kura była od ciotki, swoja czyli polska i wypasiona na polskim
wydziobanym i dostarczonym jedzonku:)

--

Paulinka

7. Data: 2007-06-05 21:20:39

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. napisał(a):

> Ja robie to samo - jak nie mam wyboru to zamawiam befsztyk ;)

Czesi robią befsztyk okropny, ale za to im regionalne piwko Platan
smakowało, chociaż po pierwszym łyku mieli nietęgie miny :)

--

Paulinka

8. Data: 2007-06-05 21:21:08

Temat: Re: 4 Szkotów odwiedzi?o Polsk
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 5 juin 2007 ? 23:16:31, dans <f44k42$p6h$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> I potem wyciagasz wielka truskawkow? bryle, która musisz zuzyae w
> calosci.
> Widzisz, ze nawet truskawek nie potrafisz zamrozic. Witaj w KF.
> Pozdrawiam
> Teli - znudzona kolejnym trolem.

A czemu sie nudzic ? Jak wylazi z kf zwierze i plecie co mu slina na pysk
przyniesie, to przeciez zabawne.

Ewcia

--
Niesz
http://www.krolestwa.com

9. Data: 2007-06-05 21:23:07

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:f44jv8$k9s$3@node4.news.atman.pl...

> swoja czyli polska i wypasiona na polskim wydziobanym i dostarczonym
> jedzonku:)

wiem, wiem... tak tylko sobie złapałam za słówko ;)
Pozdrawiam
Teli.

10. Data: 2007-06-05 21:24:44

Temat: Re: 4 Szkotów odwiedzi3o Polsk
Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
> vous écriviez :

> A czemu sie nudzic ? Jak wylazi z kf zwierze i plecie co mu slina na pysk

jak wyłazi od czasu do czasu to nie jest źle :)
Pozdrawiam
Teli.

Re: kotlety z psa
Nóż kuchenny