45 lat "prawdy" wróciło do TVP i co?

1. Data: 2016-03-02 23:48:06

Temat: 45 lat "prawdy" wróciło do TVP i co?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Oglądalność 'Wiadomości' leci na łeb na szyję. Kolejny duży spadek widowni

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,19
708872,ogladalnosc-wiadomosci-leci-na-leb-na-szyje-k
olejny-duzy.html

2. Data: 2016-03-03 00:29:58

Temat: Re: 45 lat "prawdy" wróciło do TVP i co?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 2 Mar 2016 14:48:06 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Oglądalność 'Wiadomości' leci na łeb na szyję. Kolejny duży spadek widowni
>
> http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,19
708872,ogladalnosc-wiadomosci-leci-na-leb-na-szyje-k
olejny-duzy.html

Za to czytywalność GWna wzrasta, jak widać :->

3. Data: 2016-03-03 08:31:29

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

708872,ogladalnosc-wiadomosci-leci-na-leb-na-szyje-k
olejny-duzy.html

>Za to czytywalność GWna wzrasta, jak widać :->

Znów ci się jabłka z pomarańczami pomieszały - TVP maleje a Polsatowi i TVN
rośnie, matołku.

4. Data: 2016-03-03 10:30:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.03.2016 o 08:31, Ghost pisze:

> [...]
olejny-duzy.html

> Znów ci się jabłka z pomarańczami pomieszały - TVP maleje a Polsatowi i

Cóż się dziwić, że maleje, skoro nawet u XL przerzucili się na TVN24.

Ewa

5. Data: 2016-03-03 12:28:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
W dniu 03.03.2016 o 08:31, Ghost pisze:
- pokaż cytowany tekst -
Cóż się dziwić, że maleje, skoro nawet u XL przerzucili się na TVN24.

Mnie po kilku minutach nosi u Ciotki od tych kłamstw bezczelnych, Ciotka zaraz
zwraca uwagę.....sąsiedzi matole....bo tego normalnie nerwowo wytrzymać nie można.
Moim zdaniem, chociaż to jest PRLowska propaganda, to jednak tamta, choć zakłamana to
była elegancka, a teraz ta sama metoda tylko wulgarna, ordynarna.

6. Data: 2016-03-03 12:34:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
> [...]

708872,ogladalnosc-wiadomosci-leci-na-leb-na-szyje-k
olejny-duzy.html

Za to czytywalność GWna wzrasta, jak widać :->

Przecież wy walczycie z mediami które prawdę mówią, jesteście alergikami na prawdę,
więc zacząłem czytać Lisa, który jakoś zawsze mnie odstraszał taką płaczliwą
polskością, ale w takich warunkach, gdy wasza religia to OBŁUDA, gdyż cwaniactwo to
brak inteligencji, to zaraz rzeczywiste fakty was tak gryzą, że przełamaneł jego
wady.

7. Data: 2016-03-03 16:56:44

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

.net...

708872,ogladalnosc-wiadomosci-leci-na-leb-na-szyje-k
olejny-duzy.html

> Cóż się dziwić, że maleje, skoro nawet u XL przerzucili się na TVN24.

Skróćta linki, to się nie wyda!!!

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

Czy da się żyć bez seksu?
Leczyłem gejów prądem
"Dobra zmiana" coraz lepsza
żołnierz wolności