5,5 roku studia na Akad. Ekon. w K-cach

1. Data: 2000-06-02 08:02:17

Temat: 5,5 roku studia na Akad. Ekon. w K-cach
Od: "MaReK" <r...@k...mt.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przedwczoraj telefonicznie dowiedziałam się w dziekanacie Akademii
Ekonomicznej w Katowicach, że został zmieniony regulamin studiów zaocznych.

Będą one trwały dla mnie i wielu innych osób 5 i pół roku.
Studenci będą musieli zapłacić za dodatkowy semestr.
Oczywiście, gdy zaczynałam studia mowa była o 1,5 rocznych studiach
uzupełniających magisterskich.

Dotyczy to osób, które właśnie zamierzają rozpocząć studia uzupełniające
mgr.
kto chce sprawdzić:
http://www.ae.katowice.pl/www/systemy_i_poziom.htm

Proszę rozpowszechnić tę informację, może coś się jeszcze zmieni ...
Nie chcę płacić za 11 semestr !
Proszę o komentarze...

A.
odp. proszę także na priv. choć korzystam z pośrednictwa w dostępie do news.

1. Data: 2000-06-02 08:16:08

Temat: Re: 5,5 roku studia na Akad. Ekon. w K-cach
Od: "BB" <b...@a...warszawa.mlt.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Przedwczoraj telefonicznie dowiedziałam się w dziekanacie Akademii
>Ekonomicznej w Katowicach, że został zmieniony regulamin studiów zaocznych.
Nie przywyklas do tego jeszcze u mnie w szkole regulamin studiow zmienano ze
3 razy w ciagu moich studiow. I zawsze na niekorzysc studenta

>Będą one trwały dla mnie i wielu innych osób 5 i pół roku.
>Studenci będą musieli zapłacić za dodatkowy semestr.
>Oczywiście, gdy zaczynałam studia mowa była o 1,5 rocznych studiach
>uzupełniających magisterskich.
Czyli dokladaja wam rok. CZy poza dlugoscia studiow cos sie zmienilo. Sadze
ze robia to z powodow programowych. Szczerze mowiac chyba wiele szkol
powinno to zorbic. Np. ja patrzac na moja (WSUiB w Wawie) uwazam ze studenci
ktorzy teraz tam studiuja maja znacznie wiecje zajec niz ja mialam ale za to
dostaja mniej wiedzy, gdzyż wszsytko jest traktowane po lebkach. Wiem ze
perspektywa 1 roku dluzej nei jest mila ale jest to chyba tez kwestia wiedzy
ktora dostaniecie w ciagu tego roku. Moze spojrz na ten temat wlasnie tak
nie z punktu widzenia papierka tylko wiedzy
Poza tym zawsze mozesz rozpaczac w innym miejcu studia magisterskie - nie
jestes zobligowana/y do kontynuowania studiow tam
Mozesz wybierac i moze sie to okazac z pozytkiem dla ciebie
BB

1. Data: 2000-06-03 07:43:56

Od: e...@k...net.pl (apix) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 02 Jun 2000 08:16:08 GMT, "BB" <b...@a...warszawa.mlt.pl>
wrote:

> [...]
>jestes zobligowana/y do kontynuowania studiow tam
>Mozesz wybierac i moze sie to okazac z pozytkiem dla ciebie

zawsze sadzilem ze na studiach sie studiuje i wystarczy 2 lata na
opanowanie materii podstawowej a nastepne dwa lata na napisanie pracy
reszte studiuje sie cale zycie :-)))))
oczywiscie uczelni zalezy abyscie studiowali i placili jak najdluzej
ale jest cos takiego jak "zwiazek zawodowy studentow" :-)))))))
i tam w pierwszym rzedzie zazalenia
no i wyciagnac umowe , pewnie drobnym druczkiem cos tam jest zapisane
o regulaminie :-))))))) ktorego oczywiscie nie widziales przed
podpisaniem umowy :-))))) sprzedaz garnkow zepter sie klania :-)))))
hej
a tego typu oszustow w polskich sadach nie sadza :-)))))))
hej
hej

1. Data: 2000-06-03 22:57:01

Od: "Kamil Jakubiak" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "apix" :
> [...]
> >
> zawsze sadzilem ze na studiach sie studiuje i wystarczy 2 lata na
> opanowanie materii podstawowej a nastepne dwa lata na napisanie pracy

O jakich studiach mówisz ? 2 lata na opanowanie "materii podstawowej" ?
Chyba na nauczaniu początkowym lub polibudzie ?

--
Pozdrowionka

Kamil

1. Data: 2000-06-04 08:50:13

Od: e...@k...net.pl (apix) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 03 Jun 2000 22:57:01 GMT, "Kamil Jakubiak"
<k...@p...onet.pl> wrote:

>O jakich studiach mówisz ? 2 lata na opanowanie "materii podstawowej" ?
>Chyba na nauczaniu początkowym lub polibudzie ?

> [...]
oj kamilu kamilu pyskowac to juz umiesz , ale to nie wystrczy :-)
hej

1. Data: 2000-06-04 15:09:26

Od: "Kamil Jakubiak" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "apix":

> oj kamilu kamilu pyskowac to juz umiesz , ale to nie wystrczy :-)

A co ma to wspólnego z pyskowaniem. Jeżeli chcesz by licencjat dawał prawo
wykonywania zawodu to ja dziękuje za lekarzy, nauczycieli i prawników po
licencjacie.

--
Pozdrowionka

Kamil

1. Data: 2000-06-05 09:00:28

Od: e...@k...net.pl (apix) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-06-05 09:00:31

Od: e...@k...net.pl (apix) szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>wykonywania zawodu to ja dziękuje za lekarzy, nauczycieli i prawników po

ja tylko zauwazylem ze dlugosc przebywania w szkole podstawowej nie ma
sie nijak do zdobytej wiedzy :-) a wrecz przeciwnie jest to czesto
strata czasu , zwlaszcza przy obecnym tempie narastania wiedzy w
kazdej dziedzinie: medycyna , nauki techniczne rozwijaja sie w takim
tempie , ze szkoly w starym stylu nie nadazaja z klasyfikowaniem
wiedzy ze wzgledu na czas propagacji :-))))) informacji od odkrycia do
studenta , dochodzimy do tego , ze student bedzie musial uczestniczyc
w odkryciu aby go rozumiec i moc praktycznie zdobyta wiedze
zastosowac
uczelniom pozostaje budowac fundamenty i trwaly w miare szkielet
wiedzy, ale i z tym coraz trudniej i wymaga duzych zorganizowanych
zespolow redakcji wiedzy
jaki to trudny temat wystarczy siegnac po dowolna ksiazke o
programowamiu w danym jezyku programowania tempo jest takie ze
autorzy rezygnuja z jakiejs syntezy na rzecz opisywania przypadkow
:-)))
hej

Praca "Strategia marketingowa"
Praca "Strategia marketingowa"