Re: 5,5 roku studia na Akad. Ekon. w K-cach

From: e...@k...net.pl (apix)
Newsgroups: pl.sci.ekonomiczne,pl.soc.edukacja,pl.soc.prawo
Subject: Re: 5,5 roku studia na Akad. Ekon. w K-cach
Date: Sat, 03 Jun 2000 07:43:56 GMT

On Fri, 02 Jun 2000 08:16:08 GMT, "BB" <b...@a...warszawa.mlt.pl>
wrote:

>Nie przywyklas do tego jeszcze u mnie w szkole regulamin studiow zmienano ze
>3 razy w ciagu moich studiow. I zawsze na niekorzysc studenta

>Czyli dokladaja wam rok. CZy poza dlugoscia studiow cos sie zmienilo. Sadze
>ze robia to z powodow programowych. Szczerze mowiac chyba wiele szkol
>powinno to zorbic. Np. ja patrzac na moja (WSUiB w Wawie) uwazam ze studenci
>ktorzy teraz tam studiuja maja znacznie wiecje zajec niz ja mialam ale za to
>dostaja mniej wiedzy, gdzyż wszsytko jest traktowane po lebkach. Wiem ze
> [...]
zawsze sadzilem ze na studiach sie studiuje i wystarczy 2 lata na
opanowanie materii podstawowej a nastepne dwa lata na napisanie pracy
reszte studiuje sie cale zycie :-)))))
oczywiscie uczelni zalezy abyscie studiowali i placili jak najdluzej
ale jest cos takiego jak "zwiazek zawodowy studentow" :-)))))))
i tam w pierwszym rzedzie zazalenia
no i wyciagnac umowe , pewnie drobnym druczkiem cos tam jest zapisane
o regulaminie :-))))))) ktorego oczywiscie nie widziales przed
podpisaniem umowy :-))))) sprzedaz garnkow zepter sie klania :-)))))
hej
a tego typu oszustow w polskich sadach nie sadza :-)))))))
hej
hej