500 dni razem i tylko razem :-)

1. Data: 2011-11-06 08:30:06

Temat: 500 dni razem i tylko razem :-)
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakończył się właśnie ciekawy eksperyment. Po ponad 500 dniach "lotu"
z kapsuły symulującej statek kosmiczny lecący na Marsa wyszła grupa 6
śmiałków:

http://tinyurl.com/6kfgw8u

Eksperyment miał na celu przede wszystkim zbadanie ludzkich interakcji
podczas długotrwałego lotu.
Ten się zakończył o czasie, poprzedni eksperyment musiał zostać
przerwany, bo się pobili na pokładzie.

Ciekawe co by było jakby zebrać sześciu (sześcioro?) grupowiczów i ich
w kosmos posłać...

Stalker - ciekawe jaki skład osobowy miałby szanse dolecieć na Marsa i
z niego wrócić. :-)

2. Data: 2011-11-06 09:22:38

Temat: Re: 500 dni razem i tylko razem :-)
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
v.googlegroups.com...
[...]

xlka gwarantuje przeżycie,
ale gdy sama dobierze sobie towarzystwo ;)

kiwiko

3. Data: 2011-11-06 09:23:34

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-06 09:30, Stalker pisze:
> [...]
> w kosmos posłać...
>
> Stalker - ciekawe jaki skład osobowy miałby szanse dolecieć na Marsa i

Hehehe, na taki pomysł nie wpadliby nawet Hutu ani Tutsi. Masakra!
Ale... jakbyśmy ze sobą wzięli Tuska... :)))

michał

4. Data: 2011-11-06 09:25:46

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lis, 10:22, "kiwiko" <k...@o...pl> wrote:

> Stalker - ciekawe jaki skład osobowy miałby szanse dolecieć na Marsa i
> z niego wrócić. :-)
>
> xlka gwarantuje przeżycie,

Nie wolno na pokład zabierać słoików z przetworami ;-)

Stalker

5. Data: 2011-11-06 09:33:35

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lis, 10:25, Stalker <t...@i...pl> wrote:
> Nie wolno na pokład zabierać słoików z przetworami ;-)

Sama Ixi wystarczy :)
Pod jej kierunkiem przerobimy na jedzenie nawet,
no, niech bedzie ze wykladzine podlogowa ;)

6. Data: 2011-11-06 09:37:27

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lis, 10:22, "kiwiko" <k...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "Stalker"
> xlka gwarantuje przeżycie,
> ale gdy sama dobierze sobie towarzystwo ;)

Sama poleci - bo z jej punktu widzenia, na psp
nie ma pieciu osob godnych wspolnego lotu,
a z punktu widzenia grupowiczow, no nie wiem...
500 dni z XL ... to brzmi jak hardcorowy horror :)

7. Data: 2011-11-06 09:42:19

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-06 10:37, Hanka pisze:

> Sama poleci - bo z jej punktu widzenia, na psp
> nie ma pieciu osob godnych wspolnego lotu,
> a z punktu widzenia grupowiczow, no nie wiem...
> 500 dni z XL ... to brzmi jak hardcorowy horror :)

Przecież moglibyśmy zabrać ze sobą duży zapas szerokiego plastra. :)

michał

8. Data: 2011-11-06 10:24:49

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lis, 10:42, michał <6...@g...pl> wrote:
> Przecież moglibyśmy zabrać ze sobą duży zapas szerokiego plastra. :)

No to jeszcze przyciemniane okulary :)
Spodziewam sie bowiem, ze - czego Ixi nie da rady
wypowiedziec zaklejonymi ustami, zechce przekazac wzrokiem,
a to moze sie okazac ojj, zabojcze ;)

9. Data: 2011-11-06 11:12:43

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-06 11:24, Hanka pisze:

> No to jeszcze przyciemniane okulary :)
> Spodziewam sie bowiem, ze - czego Ixi nie da rady
> wypowiedziec zaklejonymi ustami, zechce przekazac wzrokiem,
> a to moze sie okazac ojj, zabojcze ;)

W ten sposób google zamienimy na ciemne gogle, żeby i kąty oczu
zneutralizować. :)

michał

10. Data: 2011-11-06 13:50:49

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
z.googlegroups.com...
> [...]

> z niego wrócić. :-)
>
> xlka gwarantuje przeżycie,

Nie wolno na pokład zabierać słoików z przetworami ;-)

to może chociaż jakąś butelkę? ;)

kiwiko

Cześć muszki owocuszki!
Na dobranoc.