6 h spozniona pigulka - POMOCY !

1. Data: 2005-01-01 10:36:46

Temat: 6 h spozniona pigulka - POMOCY !
Od: "klepol" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja dziewczyna zapomniala wziasc pigulki o stalej porze w zwiazku z
sylwestrem i wziela ja 6 h pozniej niz zwykle. Jest teraz drugi tydzien
brania pigulek, a rodzaj pigulki to Cilest. Powiedzcie prosze kto tylko jest
w stanie, czy zachowana jest 100 % skutecznosc antykoncepcyjna. Jak nalezy
postepowac dalej i czy trzeba sie dodatkowo zabezpieczyc.

Z gory dziekuje za pomoc wszystkim !

2. Data: 2005-01-01 12:22:02

Temat: Re: 6 h spozniona pigulka - POMOCY !
Od: "justyna " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja dziewczyna zapomniala wziasc pigulki o stalej porze w zwiazku z
> sylwestrem i wziela ja 6 h pozniej niz zwykle.

w przypadku Cilestu takie opóźnienie nie ma znaczenia dla skuteczności.

3. Data: 2005-01-03 21:27:49

Od: "Rav4" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczytaj ulotkę tj instrukcje obsługi pigułki >>> tolerancja do 12h

pozdr

Rav4

Użytkownik "klepol" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w stanie, czy zachowana jest 100 % skutecznosc antykoncepcyjna. Jak nalezy
> postepowac dalej i czy trzeba sie dodatkowo zabezpieczyc.

Iraqi Beheaded
Zgon po Diane-35
alkohol - antybiotyki
[spam] Praca- Apteka w Będzinie zatrudni
zarobki w poznaniu