"6 w 7" pozdrawia :-)

11. Data: 2007-11-30 21:49:05

Temat: Re: "6 w 7" pozdrawia :-)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:fipot8$k4v$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Czy Ty nie masz aby wypaczonych wyobrażeń o katoliczkach?

Jeśli nie wiedzą co to enneagram
nie zdziwi że jeszcze i tarotem się
zabawiać za niedługo zaczną...
[zapewne nie widząc związków obu]

> "Przelecę" ten test pod Twoim kątem - zobaczymy, co wyjdzie, tylko na
> podstawie tego, co wiem o Tobie z rozmów...

czyli nic...bo to co myślisz
o mnie świadczy raczej o tobie

> ba, ale czy to w ogóle były
> rozmowy? - bełkot jakiś ;-P

"Gratuluję" samokrytyki

12. Data: 2007-11-30 21:51:18

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Zawsze dostosowuję się w rozmowie do rozmówcy (o ile chcę z nim
rozmawiać) - a tu bardzo się starałam, wiesz dobrze :-)

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

13. Data: 2007-11-30 22:23:03

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Himera" <h...@z...org> napisał w wiadomości
> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Sky po prostu nie zgadza sie z tym ze ja to "wloczega"

każda kobieta to domatorka
chyba że da sobie w głowie
namieszać... ;)

14. Data: 2007-11-30 22:43:34

Temat: Re: ...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze dostosowuję się w rozmowie do rozmówcy (o ile chcę z nim
> rozmawiać) - a tu bardzo się starałam, wiesz dobrze :-)

Gdybyś wiedziała jak delikatnie się z tobą obchodzę
Jak z jajkiem...się cackam...za bardzo...

Prawie jak kiedyś z Magdziskiem...
póki sobie nie zapracowała na inne
...miano ;P

15. Data: 2007-12-01 04:17:55

Od: "Himera" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky <s...@o...pl> napisał(a):

> U=BFytkownik "Himera" <h...@z...org> napisa=B3 w wiadomo=B6ci =

> ka=BFda kobieta to domatorka
> chyba =BFe da sobie w g=B3owie
> namiesza=E6... ;)

ja jestem domatorka ale tylko z tego wzgledu ze sie ludzi boje.

16. Data: 2007-12-01 09:22:01

Temat: Re: Re:
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Himera" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> ja jestem domatorka ale tylko z tego wzgledu ze sie ludzi boje.

jak byś sie nie bała znalazłabyś
inne powody żeby dalej tam siedzieć ;)

włóczęga...hie hie

17. Data: 2007-12-01 09:49:05

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Gdybyś wiedziała jak delikatnie się z tobą obchodzę
> Jak z jajkiem...się cackam...za bardzo...

Masz jakieś powody?
;-P

> Prawie jak kiedyś z Magdziskiem...
> póki sobie nie zapracowała na inne
> ...miano ;P

Mianowanie nie czyni człowieka. Nie boję się mian, natomiast radzę Ci,
abyś z nimi uważał...
Nie mam natury Magdy - u mnie do trzech razy sztuka i... nie znikam,
wręcz przeciwnie.
Conajwyżej ucieknę się do Twoich sposobów wpływania na mentalność...

Ale póki co - jest przyjemnie i nie psujmy tego, prawda?
:-)

18. Data: 2007-12-01 10:08:55

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawet nie aż takie głupie.
U mnie 8 w 7. szef entuzjasta. nazwany tu "dysydent".

No coś tam się zgadza w tym moim opisie.... ;))
Jak w horoskopach - zawsze cos pod siebie podpasujesz.

Czyli czytam np:
"Kobietę ósemkę jest znacznie trudniej rozpoznać niż mężczyznę, gdyż wiele
zachowań typowych dla ósemki nie widuje się u kobiet."

I już wiem dlaczego mi to sprzątanie w domu nie bardzo dziś wychodzi. :)

pozdr.
o.

19. Data: 2007-12-01 10:10:43

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz jakieś powody?
> ;-P

Wrodzoną szlachetność ujawniająca się
nawet w obliczu prostactwa szlachetnych-inaczej
[że zademonsruję twój sposób się-dowartościowywania]

> Mianowanie nie czyni człowieka. Nie boję się mian, natomiast radzę Ci,
> abyś z nimi uważał...

Na co mam uważać? Na twojego męża? Fragile sobie nowe sama wbrała
[pod wpływem sytuacji ujawniającej jej przewrażliwienie]

> Nie mam natury Magdy - u mnie do trzech razy sztuka i... nie znikam,
> wręcz przeciwnie.

...coraz częściej to jedynie deklarujesz?

> Conajwyżej ucieknę się do Twoich sposobów wpływania na mentalność...

Wcześniej musiałabyś się poznać bo na razie uciekasz przed samą sobą.

> Ale póki co - jest przyjemnie i nie psujmy tego, prawda?

Ja tam mogę zepsuć...czerpię przyjemność nawet z nieprzyjemności.

20. Data: 2007-12-01 10:12:49

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostryga napisał(a):
> [...]
> zachowań typowych dla ósemki nie widuje się u kobiet."
>
> I już wiem dlaczego mi to sprzątanie w domu nie bardzo dziś wychodzi. :)

U mnie też - 6w7 - bingo!
Tylko oczywiście, trzeba być szczerym w odpowiedziach na pytania...
I pasuję do "piątki", co też jest zgodne z rzeczywistością :-)
--
[...]

Re: Gdybym miał chęć...
Jak trudno być mężczyzną
Ilu jest jehowitów w Polsce i w ?wiecie współczesnym?
Fajne
SEDNO!