GW znowu manipuluje...

1. Data: 2007-11-30 19:56:14

Temat: GW znowu manipuluje...
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

...tym razem na korzyść PiS!

Gdyby wybory parlamentarne odbyły się w najbliższą niedzielę, 49 proc.
wyborców o sprecyzowanych preferencjach i deklarujących zamiar głosowania
poparłoby kandydatów PO - wynika z sondażu TNS OBOP z połowy listopada.

Oznaczałoby to wzrost poparcia dla PiS-u, a spadek dla - PO. Wg ostatniego
sondażu PBS DGA przeprowadzonego dla "Gazety Wyborczej" 16-18 listopada na
próbie 1062 osób, Platforma miała rekordowe, 58-procentowe poparcie. Na PiS
głosowałoby 23 proc. wyborców.

Na kandydatów PiS głosowałoby - według TNS OBOP - 28 proc. wyborców, LiD -
10 proc. Poparcie dla PSL wyniosłoby 10 proc. Pozostałe partie uzyskały w
sondażu marginalne poparcie (gotowość głosowania na Samoobronę i LPR
deklarowało po jednej setnej badanych; na Polską Partię Pracy - mniej niż co
setny, natomiast na partie inne niż wymienione - jeden na stu badanych).

W październikowych wyborach na kandydatów PO głosowało 41,51 proc.
uprawnionych, PiS - 32,11 proc., LiD - 13,15 proc., PSL - 8,91 proc.

OBOP zwraca uwagę, że - porównując notowania partii z ostatnich wyborów z
uzyskanymi w sondażu powyborczym - można zauważyć, że jedynie partie
koalicji rządowej umocniły swoje notowania. Jednocześnie zmniejszył się, o 4
pkt proc., elektorat PiS i o 3 pkt proc. - LiD.

Na pytanie o gotowość udziału w wyborach parlamentarnych - gdyby miały się
one odbywać w najbliższą niedzielę - "zdecydowanie tak" odpowiedziało 46
proc. ankietowanych przez TNS OBOP. W październikowych wyborach frekwencja
wyborcza wyniosła 53,88 proc.

Sondaż TNS OBOP przeprowadzony był w dniach 8-12 listopada na
reprezentatywnej, losowej 950-osobowej ogólnopolskiej próbie osób od 18.
roku życia.
57.html

2. Data: 2007-11-30 22:18:49

Temat: Re: GW znowu manipuluje...
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Don Gavreone" <s...@l...po> napisał w wiadomości

Na korzysc PiS?
Musza czasami obnizyc PO w tym sondazu bo inaczej doszliby do 120%, hehe.

Teraz Wyborcza bedzie trąbiła jak ludzie sa szczesliwi i jak wszyscy sie
teraz kochają. :))
Cuda będą panie.

Inna sprawa ze nowa partia złe sie prezentuje co nawet mnie dziwi - ze az
tak zle.
Obietnice wyobrcze prysły, wyglada na to ze nikt nic nie dostanie poza
swoimi którzy
dojda do koryta (ostatnie czystki w ZUS). TKM jak za SLD.
Duch

3. Data: 2007-11-30 22:24:38

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):

> Inna sprawa ze nowa partia złe sie prezentuje co nawet mnie dziwi - ze az
> tak zle.

Ja to wiedziałam przed wyborami.
Dużo ludzi to wiedziało.

> Obietnice wyobrcze prysły,

A ktoś w ogóle wierzył w ich wersję "300 milionów dla każdego"??????

> wyglada na to ze nikt nic nie dostanie poza
> swoimi którzy
> dojda do koryta (ostatnie czystki w ZUS). TKM jak za SLD.

Jawohl :-(

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

4. Data: 2007-12-01 05:21:35

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone; <fippsr$l5c$1@news.onet.pl> :

> ....tym razem na korzyść PiS!

Tam manipuluje - robi badania, które nikomu nie służą i wmawia
czytelnikom, że powinni się nimi zainteresować - czysta forma
uzależniania. :)

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; skype:flyer36
http://www.flyer36.republika.pl/

5. Data: 2007-12-01 08:34:01

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch<n...@n...com>

> Użytkownik "Don Gavreone" <s...@l...po> napisał w wiadomości
>
> Na korzysc PiS?
> Musza czasami obnizyc PO w tym sondazu bo inaczej doszliby do 120%,
> hehe.
[...]

Faktycznie hahaha :D

Ale nie o to mi chodziło. Przyjrzyj się datom sondaży oraz porównaj z
wnioskami autora artykułu :)

Don

6. Data: 2007-12-01 08:36:42

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone<s...@l...po>

> Duch<n...@n...com>

> [...]
>
> Faktycznie hahaha :D
>
> Ale nie o to mi chodziło. Przyjrzyj się datom sondaży oraz porównaj z
> wnioskami autora artykułu :)

I nie mów Duchu, że nie zauważyłeś. Tak się tylko ze mną drzaźnisz, prawda?

Don

"6 w 7" pozdrawia :-)
Re: Gdybym miał chęć...
Jak trudno być mężczyzną
Ilu jest jehowitów w Polsce i w ?wiecie współczesnym?
Fajne