7ya jest ratunek!!!!

1. Data: 2005-07-20 17:02:17

Temat: 7ya jest ratunek!!!!
Od: "Dorota" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów i podaję adres serwera , z którego mozna
sciągnąć program do otwierania plików i drukowania schematów. To jest
zasługa mojego zięcia bo ja jestem w tych sprawach cieniutka.
Program będzie mozna ściągać do soboty czyli do 23 lipca. Potem trzeba go
będzie poszukać w internecie bo on gdześ tam jest.
ftp://serwer.geotag.pl:2121/
Gdyby potrzebne było hasło to:
hasło: ftp
uzytkownik : ftp
Ta są krótkie dwa programiki, które trzeba sobie zainstalować. W tym
krótszym zaznacza się co ma otworzyć.

To na tyle

Pozdrawiam
Dorota (Wrocław)

2. Data: 2005-07-20 18:01:53

Temat: Re: 7ya jest ratunek!!!!
Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

> Ta są krótkie dwa programiki, które trzeba sobie zainstalować. W tym
> krótszym zaznacza się co ma otworzyć.
>
> To na tyle
>
> Pozdrawiam
> Dorota (Wrocław)

No to wszystko się wyjaśnia. To są rozszerzenia do przeglądarki graficznej
IrfanView. Mam ją w wersji 3.75 właśnie i dlatego pliki mi się otwierają.
Jandulka

3. Data: 2005-07-20 19:26:08

Temat: :(
Od: "Adriana" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja zainstalaowalam te dwa programiki i nic. Dalej w Mozilla nic i sie nie
otwiera i nic nie moge zapisac, owszem programiki działaja Pozdrawiam Adriana :(

4. Data: 2005-07-20 19:52:16

Temat: Re: :(
Od: Iwa <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jul 2005 21:26:08 +0200, Adriana <a...@o...pl> napisał:

> A ja zainstalaowalam te dwa programiki i nic. Dalej w Mozilla nic i sie
> nie
> otwiera i nic nie moge zapisac, owszem programiki działaja Pozdrawiam
> Adriana :(

A sprawdzałaś swojego firewalla? Ja właśnie też tak miałam dopuki
nieustaliłam jako wyjątek stronki http://dnl.alp.ru
teraz otwierają mi się pliki bmp i mogę je zapisywać:)
--
Pozdrawiam Iwa

5. Data: 2005-07-20 20:22:34

Od: "Adriana" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co to jest za stronka http://dnl.alp.ru bo jej nie czaje ?

6. Data: 2005-07-20 20:31:01

Od: Shaylee <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adriana wrote:
> A co to jest za stronka http://dnl.alp.ru bo jej nie czaje ?

Serwer na którym 7ya trzyma zdjęcia, same stronki są adresowane jako
7ya.ru, ale obrazki leżą gdzie indziej, właśnie na dnl.alp.ru.
Przeglądarki obsługują to automatycznie, więc nie ma co sobie głowy
zawracać ;)

SD
Shaylee

7. Data: 2005-07-20 20:33:19

Od: Iwa <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jul 2005 22:22:34 +0200, Adriana <a...@o...pl> napisał:

> A co to jest za stronka http://dnl.alp.ru bo jej nie czaje ?

to jest stronka na której znajdują się pliki z 7ya
np.
masz stronkę z 7ya
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=2916&ob
=0
a tu jest plik pierwszej miniaturki z tej strony
http://dnl.alp.ru/7ya-photo/578/1074068722578.jpg
A inaczej mówiąc to jak otworzysz jakis obrazek w nowym oknie i klikniesz
prawym przyciskiem myszki to zobaczysz właściwości i wnich podane jest że
właśnie stronka http://dnl.alp.ru jest serwerkiem na którym są
przechowywane te pliki.
Mam nadzieję że zabardzo nienamieszałam:0

--
Pozdrawiam Iwa

8. Data: 2005-07-20 20:41:09

Od: Iwa <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jul 2005 22:31:01 +0200, Shaylee <s...@t...pl> napisał:

> Przeglądarki obsługują to automatycznie, więc nie ma co sobie głowy
> zawracać ;)
>
> SD
> Shaylee

no niepowiedziałabym bo u mnie od jakiś dwóch dni był problem tzn. od
momentu jak się coś zaczęło dziać na 7ya

--
Pozdrawiam Iwa

9. Data: 2005-07-21 07:18:14

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A sprawdzałaś swojego firewalla? Ja właśnie też tak miałam dopuki
> nieustaliłam jako wyjątek stronki http://dnl.alp.ru
> teraz otwierają mi się pliki bmp i mogę je zapisywać:)

To, ze wyświetlanie blokuje firewall to już wyczaiłam, nie wiem gdzie mam
"ustalić wyjątek dla stronki http://dnl.alp.ru". Mam Zone Alarma.

Kasia

10. Data: 2005-07-21 08:25:01

Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:dbni51$a6a$1@srv.cyf-kr.edu.pl,
ktoś podpisujący się KasiaA chciał powiedzieć, że:
> To, ze wyświetlanie blokuje firewall to już wyczaiłam, nie wiem gdzie
> mam "ustalić wyjątek dla stronki http://dnl.alp.ru". Mam Zone Alarma.

Ja mam Tiny, więc nie poprowadzę, ale może w Zone jest podobnie - jak
otworzysz go (pewnie masz jego mała ikonkę na pasku), poszukaj "ustawien
ia", albo "zaawansowane" - na tej karcie (okienku) powinny Ci się wyświetlić
reguły jakie masz ustawione (z czym wolono się łączyć, z czym nie) i tam
gdzieś "edytuj", "dodaj", itp. - i w ten sposób możesz dodać pozwolenie dla
dnl.alp.ru...

--
Pozdrówki,
Aneczka

Farbki witrażowe
[xxx]Ojciec Pio-szukam
(druty)Słodka sukieneczka dla dziewczynki
www.7ya prośba
www.7ya - skończyły się boty