8

1. Data: 2002-03-07 22:07:50

Temat: 8
Od: "lisek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim Naszym Kobietkom - tym których jeszcze nie znamy... i wszyskim
które kochamy...
wszystkiego naj...., spełnienia życzenia które sobie w tej chwili pomyślicie

Dla wszystkich Kobietek uwielbianych przez mężczyzn całuski i ukłony i dobry
obiadek, albo śniadanko

Lisek :)

begin 666 lisek.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CML:7-E:PT*1DX
Z;&ES96L-
M"D5-04E,.U!2148[24Y415).150Z;&ES96MW0'!O8WIT82YO;F5
T+G!L#0I2
@158Z,C P,C S,#=4,C(P-S4P6@T*14Y$.E9#05)$#0H`
`
end

1. Data: 2002-03-07 22:10:59

Temat: Re: 8
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik lisek <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a68o8i$jps$...@o...icpnet.pl...
> [...]
pomyślicie

> Dla wszystkich Kobietek uwielbianych przez mężczyzn całuski i ukłony i

To ja wolę kolację, bo na śniadanko pewnie dostanę od mężusia mało ciakawą
kanapkę z rokpolem i majonezem :(

Wkn

1. Data: 2002-03-08 10:30:41

Od: "lisek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiesz czasem trzeba facetom powiedzieć między oczy, bo z odbiorem Waszych
syganłów różnie bywa
:)
zapomniełem o kolacyjce dodać, zatem "obżarstwa całodniowego" życzę

Pozdrówka
lisek

1. Data: 2002-03-09 06:55:32

Od: w...@p...gazeta.pl (Agnieszka Wostal) szukaj wiadomości tego autora