9 nowych zdjęć

1. Data: 2004-06-28 05:48:26

Temat: 9 nowych zdjęć
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Biała piwonia i powojnik fioletowy (odmiany nie znam)
http://renya_k.w.interia.pl/czerwiec2/indexpiwonie.h
tm (na skróty - powinno
zadziałać)
albo http://renya_k.w.interia.pl/
Pozdrav.Rene

2. Data: 2004-06-28 07:42:49

Temat: Re: 9 nowych zdjęć
Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

605kb to najmniejsze a 1566kb to największe. Oj nawet neostradowcy i inni
stale podłączeni będa to długo ściągać.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

3. Data: 2004-06-28 12:29:28

Temat: Odp: 9 nowych zdjęć
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 605kb to najmniejsze a 1566kb to największe. Oj nawet neostradowcy i inni
> stale podłączeni będa to długo ściągać.
Ja bardzo przepraszam ale transferowałam zdjęcia o rozmiarach od 51 do 73 kb
i nie wiem skąd wziałeś rakie parametry!!! I u mnie się tak z siecie otwiera
i w takim rozmiarze zapisuje!!! Coś kolega Ogrosnik zawziął się na mnie i
ciągle krzyczy na rozmiary któych zresztą moje obrazki nie mają - przecież
transferuję je przez modem...
Pozdrav.Rene

4. Data: 2004-06-28 13:54:15

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rene" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| ciągle krzyczy na rozmiary któych zresztą moje obrazki nie mają - przecież

Zgadza się, jeden sobie ściągnęłam i 66kB ma...

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2004-06-28 14:24:08

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciągle krzyczy na rozmiary któych zresztą moje obrazki nie mają - przecież

A to przepraszam i idę oglądać :-)

6. Data: 2004-06-28 15:32:19

Od: "Stanisław Midera" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bardzo przepraszam ale transferowałam zdjęcia o rozmiarach od 51 do 73
kb
> i nie wiem skąd wziałeś rakie parametry!!! ............

Czyli te pojemnosci plikow (przy nazwach) podane sa dla zmylki?

Pozdrawiam,
Stanley.

7. Data: 2004-06-28 18:49:50

Od: "Adam" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli te pojemnosci plikow (przy nazwach) podane sa dla zmylki?
>
> Pozdrawiam,
> Stanley.
To nie jest zmyłka, jak robisz zdjęcia na njlepszej jakości to ta wielkość
pozostaje przy transferze, wystarczy dobra jakość
i różnica w tak zwanej jakości będzie niezauważalna, te parametry jakościowe
są ważne przy drukowaniu do glądania wystarczy jakość dobra i bedą się
otwierać w przyzwoitym czasie.
pozdrówka pojemnościowe Adam

8. Data: 2004-06-28 22:43:35

Od: "AurorA" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciągle krzyczy na rozmiary któych zresztą moje obrazki nie mają - przecież

Zdjęcia ciągną się nieźle.
Mam taką samą odmianę piwonii (odziedziczyłem jeszcze po dziadku).
W tym roku zakwitła wyjatkowo bujnie.

Arkadiusz Prażmowski
http://oczko4you.republika.pl/centrum.html

9. Data: 2004-06-29 05:47:11

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli te pojemnosci plikow (przy nazwach) podane sa dla zmylki?
I tak i nie - program któym robię galerie nie bierze pod uwagę tego żę sam
dokonuje "resize" i rejestruje tylko pierwotny rozmiar pliku. I stąd
(niezamierzona) zmyłka :)
Pozdrav.Rene

10. Data: 2004-06-29 05:48:19

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdjęcia ciągną się nieźle.
> Mam taką samą odmianę piwonii (odziedziczyłem jeszcze po dziadku).
> W tym roku zakwitła wyjatkowo bujnie.
Moje krzaczki też są dziedziczne... szkoda że tak krótko kwitną:(
Pozdrav.Rene

czerwone pajączki
Proszę o informacje.
Zycie jest piekne !
Prośba o identyfikacje
Altana, kominek/grill ogrodowy, wedzarnia...