91 show

1. Data: 2005-02-12 15:08:32

Temat: 91 show
Od: "ryba50" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam taką stronkę azjatycką www.91show.com i takie mam wrażenie :) że
znajdę tam różne wzory. Czy ktoś z Was był już kiedys na tej stronie? Jak
można się tam zarejestrować, bo mam z tym problem (na innych azjatyckich
poszło gładko, na tej niestety nie). Za wszystkie info z góry serdecznie
dziękuję. Pozdrawiam wszystkich Aśka

1. Data: 2005-02-12 22:38:32

Temat: Re: 91 show
Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> można się tam zarejestrować, bo mam z tym problem (na innych azjatyckich
> poszło gładko, na tej niestety nie). Za wszystkie info z góry serdecznie

Zaciekawiłaś mnie i spróbowałam się zarejestrować. Udało się, jeszcze nie
sprawdziła dokładnie co tam jest. Aby się zarejestrować trzeba po otwarciu
strony wcisnąc szary prostokącik z robaczkami i niebieskim kółeczkiem, który
znajduje sie pod miejscem do logowania, w kwestionariuszu piszesz: w górnym
prostokącie login, pod spodem liczby, które są podane obok, następnie
zaznaczasz płeć, dwa kolejne prostokąciki to hasło i jego powtórzenie, potem
jakieś dowolne słowa (prawdopodobnie pytanie o zapomnienie hasła. Ja wpisałam
Poland w oba) a na końcu e - mail i wciskasz enter. I to wszystko.
pozdrawiam Krystyna

Szydelko - witrazyki
[xxx] kolejne poszukiwania
[OT] Magazyn TVN24 "Styl"