[OT] Magazyn TVN24 "Styl"

1. Data: 2005-02-12 14:39:10

Temat: [OT] Magazyn TVN24 "Styl"
Od: "Vanda" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cz mozecie mi podpowiedziec o ktorej godzinie i w jaki dzien mozna obejrzec
na TVN 24 magazyn "Styl",ten w ktorym pokazuja tak czesto robotkujace osoby
i ciekawe pomysly na urzadzenie mieszkania
Vanda.Dziekuje z gory

1. Data: 2005-02-12 14:44:46

Temat: Re: [OT] Magazyn TVN24 "Styl"
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> osoby
> i ciekawe pomysly na urzadzenie mieszkania

to jest kanał TVNStyle a nie TVN24 a ten program o którym mówisz jest w dni
powszednie o 21.00 i nzaywa się Miasto Kobiet :)

--
********Magda********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2005-02-12 15:04:50

Od: "Vanda" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to jest kanał TVNStyle a nie TVN24 a ten program o którym mówisz jest w
dni
> powszednie o 21.00 i nzaywa się Miasto Kobiet :)

Ale ja ogladalam ten "
Styl" jakies dwa tygodnie temu na TVN24 tylko zapomnialam o ktorej ,bo bylam
u znajomej i patrzylam jednym okiem i kiedy sa powtorkinie wiem... hmmm.....
Vanda

1. Data: 2005-02-12 16:42:10

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bylam
> u znajomej i patrzylam jednym okiem i kiedy sa powtorkinie wiem...

TVN Style to jedno a magazyn "Styl" w TVN24 to drugie. Zazwyczaj premiery
"Stylu" w TVN24 sa jakos w soboty i niedziele przed poludniem. Wtedy tez
daja "Zdrowie" (tez fajne). Proponuje program telewizyjny.... Ja kupuje To i
Owo. Tam jest program wszystkich kanalow.

Joe

1. Data: 2005-02-12 18:23:09

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> daja "Zdrowie" (tez fajne). Proponuje program telewizyjny.... Ja kupuje To
> Owo. Tam jest program wszystkich kanalow.

Przepraszam za niezrozumienie tematu :)))
dzisiaj styl jest o 19.30 a jutro o 7.30, 14.30 :)
tak przynajmniej piszą w programie telewizyjnym na wirtualnej polsce

--
Białystok GG 1582381

[Ot] czym otworzyc plik
[xxx] misiaki