A co to jest???

1. Data: 2003-11-26 19:06:39

Temat: A co to jest???
Od: "Myszka07" <e...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bedac na www.meilaodiy.com
znalazlam link taki:

http://uustars.com/dispbbs.asp?boardID=21&ID=10600

czy ktos wie co tam jest ??? trzeba sie zalogowac i zarejestrowac chyba

Myszka07 (Swietochlowice)

1. Data: 2003-11-26 20:22:10

Temat: Re: A co to jest???
Od: "news.dialog.net.pl" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Zrobilam dokladnie to samo co na melody.
Powiodlo sie.
Pozdrawiam. Beazuku

1. Data: 2003-11-26 22:36:58

Od: "Anusiat" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to do dzieła!!
Umiesz się zarejestrować?
Jeśli nie ja pomogę.
Ania

1. Data: 2003-11-27 10:18:54

Od: "Ada" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może tu ktoś umie się zalogować.Wszędzie się loguję ,tu nie dam rady,a bez
tego nie można zobaczyć "obrazków".Proszę spróbować.Nie wiem do czego jest
tam podane jakieś hasło składające się z cyfr i dużych liter alfabetu.Nie
jest też zaznaczone,które pola musi się wypełnić,a które nie.Kto się zaloguje
niech da znać. Ada

1. Data: 2003-11-27 10:21:54

Od: "Ada" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko ,tylko nie link www.magic.playwest.com

1. Data: 2003-11-27 13:22:51

Od: "Myszka07" <e...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobilam dokladnie to samo co na melody.
no niestety u mnie sie nie powiodlo:(
nie rozumie co zrobilam zle:(
pokazuje sie tylko pierwsze okienko
gdzie sie wpisuje login haslo pytanie i odpowiedz i e mail naciskam dalej a
on wraca nie pierwsza strone logowania i nic wicej sie nie da zrobic

1. Data: 2003-11-27 16:40:55

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Myszka07" <e...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gdzie sie wpisuje login haslo pytanie i odpowiedz i e mail naciskam dalej
> on wraca nie pierwsza strone logowania i nic wicej sie nie da zrobic

Haslo musi miec co najmniej 10 znakow.
Anka
--
^ ^ # Nie mam czasu, głaszczę kota.#
>* *< a...@s...net.pl
( )_____/ www.solutions.net.pl/~asik
" "

1. Data: 2003-11-27 16:41:03

Od: "Magdda" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Z logowaniem na tej stronie jest tak samo jak na meilaodiy - sama nie mogłam
się zalogować mimo, ze próbowałam ze 100 razy z rożnymi hasłami, loginami
itd. W końcu konto założyła mi Jandulka i dzięki temu mogłam się zalogować i
ściągać wzory. Niestety umieścić tam wzoru ani postu juz nie mogłam. Tak
jakby ta strona nie przyjmowała nic ode mnie. Dla próby połączyłam się przez
modem (normalnie mam stałe łącze) i wtedy wszystko zadziałało. Mogłam pisać
posty i umieszczać wzory na mailaodiy no i wtedy też udało mi się założyć
konto na uustars. Jest to dala mnie bardzo dziwne i nie umiem tego wyjaśnić,
ale tak jest: stale łącze --tylko ściągam, modem -- mogę w pełni korzystać z
obu stron. Może komuś się uda wyjaśnić tą tajemniczą zagadkę ;-).

Magdda (Wrocław)
p...@p...onet.pl
m...@h...com
Magda

1. Data: 2003-11-27 19:56:43

Od: "Myszka07" <e...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Haslo musi miec co najmniej 10 znakow.

no niestety nawet z dlugim haslem mi sie nie udalo:(

1. Data: 2003-11-27 19:57:26

Od: "Myszka07" <e...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>. Może komuś się uda wyjaśnić tą tajemniczą zagadkę ;-).
moze u mnie tez jest taki problem , ale nie mam dostepu do modemu:(

Myszka07 (Swietochlowice)

Maskotki
magnesy Poznan
druty - inspiracja