A dziś.....

1. Data: 2010-12-07 10:23:46

Temat: A dziś.....
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c283b0da23757ca0
.html

Z pozdrowieniami i barejowskim chichotem, MK

***
Mieszkał w samym sobie
jak gawron w wieży bez dachu.

2. Data: 2010-12-07 13:02:16

Temat: Re: A dziś.....
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" napisał w wiadomości grup

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c283b0da23757ca0
.html

Z pozdrowieniami i barejowskim chichotem, MK

Coś mi się zdawało, że i dla Ciebie Chrystus jest Panem i Bogiem?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

3. Data: 2010-12-07 13:06:04

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Z pozdrowieniami i barejowskim chichotem, MK

> Coś mi się zdawało, że i dla Ciebie Chrystus jest Panem i Bogiem?

Owszem Chironie, ale nie w postaci szkaradnej, betonowej bryły, no
wybacz....
Nie utożsamiam Chrystusa z wizją artysty o podłym guście. Z żadną wizją w
ogóle, żebyś mi nie poszedł tym torem.
I mam nadzieję, że ty też nie.

I bardzo Cię proszę nie mów mi teraz o symbolach, bo więcej Boga jest w
płatku śniegu, niż w tym czymś.
Ten betonowy "miś" jest tylko i wyłącznie wynikiem czyjejś pychy.

MK

4. Data: 2010-12-07 13:09:44

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Ten betonowy "miś" jest tylko i wyłącznie wynikiem czyjejś pychy.

Ale także źródłem miejsc pracy i zamożności miasteczka, co już ustaliliśmy.
Oraz wyraża duszę polskiego katolicyzmu. W imię dobra społeczności lokalnej
i prawdy o polskim KK - zmieniłem zdanie na "tak".

P.

5. Data: 2010-12-07 13:12:38

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
> [...]

E tam, nie znają tego, co nauczał prorok Izajasz o rzemieślniku rzeźbiącym w
drewnie...

6. Data: 2010-12-07 13:12:55

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości
> [...]
> Oraz wyraża duszę polskiego katolicyzmu. W imię dobra społeczności
> lokalnej i prawdy o polskim KK - zmieniłem zdanie na "tak".

No nie chcę, ale muszę, ponieważ jest to logiczny ciąg Twojej wypowiedzi:
Coś betonowa ta dusza.

MK

PS. Z miejscami pracy nie będę polemizować.
Ale zobacz, tym betonem można by wylać kilka km. ścieżek rowerowych - byłaby
i praca i sens. Cóż za korzyść.

7. Data: 2010-12-07 13:14:43

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> PS. Z miejscami pracy nie będę polemizować.
> Ale zobacz, tym betonem można by wylać kilka km. ścieżek rowerowych -
> byłaby i praca i sens. Cóż za korzyść.

Ale chodzi o miejsca pracy w turystyce, stały strumień dochodów na wieki
wieków.
(A przynajmniej do czasu wybudowania wyższego Chrystusa gdzie indziej).

P.

8. Data: 2010-12-07 13:15:45

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
>
> E tam, nie znają tego, co nauczał prorok Izajasz o rzemieślniku rzeźbiącym
> w drewnie...

Tak mi teraz przyszło do głowy....

A jak kiedyś, ze względu na zwykłe zużycie materiału, temu betonowemu
misiowi odłupie się ręka, to czy będzie to "karząca ręka Pana", czy nie?
:-PP

MK

9. Data: 2010-12-07 13:19:06

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Z pozdrowieniami i barejowskim chichotem, MK

> Coś mi się zdawało, że i dla Ciebie Chrystus jest Panem i Bogiem?

Cos mi sie zdawalo, ze Chrystus jeszcze nie przyszedl poraz drugi.

10. Data: 2010-12-07 13:19:24

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wieków.
> (A przynajmniej do czasu wybudowania wyższego Chrystusa gdzie indziej).

Myślisz, że dobra baza turystyczna ze ścieżkami rowerowymi nie sprzyja
turystyce????
Uuuuu.... no to Bornholm, czy Niemcy zdrowo się przejechali (na rowerze).

MK

PS. A wiesz, że będzie trasa rowerowa Paryż-Praga? I zgadnij co się rozwinie
dookoła. Tu.... Tu-ryst.... Turystyka!

MANDOLINA
Re: W zwi&#177;zku z nud&#177;...
Badania On-Line: Relacje w związkach emocjonalnych
MOIM KOCHANKOM
W związku z nudą...