A gdyby tak...

1. Data: 2000-05-29 20:23:11

Temat: A gdyby tak...
Od: "sporter" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

stworzyc kogo takiego.... juz wiem... psychofilozofa:) To co by wtedy
bylo...? Dlaczego nie ma takich ludzi... na tyle, aby pokonac ta slabsza
rase. Przeciez to jest przyroda- ktos musi zginac zeby zyc mogl inny, a
gdyby tak celowo wymordowac slabszych- walka z wiatrakami? Donkiszotyzm to
wcale nie jest taka zla sprawa- pozwala Ci wierzyc, albo sam wierzysz w to ,
ze wierzysz...

Jak zachowuje sie psycholog i Psycholog? Jakie sa typowe posuniecia
psychologa, bo Psychologa nie da sie przewidziec...? Co mysla psychologowie,
czy onie przyznaja sie chociaz przed soba, ze sa tylko psychologami, tak
samo jak tamci, ze sa tylko Psychologami? A moze jak oni mysla... czemu
akurat tak?

Caluski najdrozsi....

1. Data: 2000-05-29 22:54:40

Temat: Re: A gdyby tak...
Od: "xpiotrk" <x...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

NTG!
Siemanko,
a może by tak Fryderyk Nitsche and Artur Shopenhauer bylby Ci w stanie
odpowiedzieć, zresztą NINO, bądź łskawa rzecz słowo o tym i o tamtym. Ja
dziś jestem pijany i nie chce mi się tym myśleć...
Sorry jest jeszcze AleX and cała reszta. Piszta jakie to głupie !!!

Pozdrow...
Marecki

PS.
byłem właśnie w dyskotece i ja głupi zamiast rwać Towary, siedzę w cafe i
piszę bzdury po pijaku. I CH. w D.

sporter napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...

1. Data: 2000-05-30 04:53:57

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"xpiotrk" <x...@k...net.pl> writes:

> [...]
> odpowiedzieć, zresztą NINO, bądź łskawa rzecz słowo o tym i o tamtym. Ja
> dziś jestem pijany i nie chce mi się tym myśleć...

Hm... wspomniales mnie, ale post na ktory odpowieadales NIE BYL MOJEGO
AUTORSTWA.

Poza tym, sam mowisz ze jestes pijany a ja z pijanymi nie dyskutuje.

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

Asertywnosc!!! poszukuje materialow oraz ksiazki
DOBRA ANKIETA DLA WAS
Lekomania???
ANKIETA DLA WAS !!!!!!!
Ankieta dla WAS !