A ja chwale;)

1. Data: 2003-11-14 18:06:12

Temat: A ja chwale;)
Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm widac, ze to co nie odpowiada wiekszosci jednostce moze odpowiadac;)
Wlasnie bylam w drogerii no i.. nabylam probke Prairie i przy okazji z
tanszych podkladow kupilam Rimmel Stay Matte. Jak dla mnie podklad jest
swietny, nie rozumiem negatywnych opinii z wizaz.pl. Raz, ze ma sliczny
zapach [ale to sprawa bardzo indywidualna], idealna konsystencje, dobrze
kryje jak dla mnie w sam raz - idealny kolor jak dla mnie 001 Ivory. Co do
matowania z tym juz gorzej.. ale ja nie mam swiecacej cery bardzo wiec mi to
nie przeszkadza. Jestem zadowolona i mysle, ze za 3 h bede tak samo
zadowlona jak teraz:)
Przy okazji kiedys wyczytalam o tuszu do rzes krotkim Miss Sporty - kupilam
i faktycznie - rzesy wygladaja slicznie do tego jest wodoodporny.
Odradzam natomiast lip glossy w okraglych opakowanich - nie da sie tego
rozporwadzic:/ klei ... ble kupilam bo byl ciekawy kolor - ale raczje
wyladuje w smietniku.
Jutro rano testuje probke Prairie;)
Pozdrawiam,

Sadia

1. Data: 2003-11-16 11:31:03

Temat: Re: A ja chwale;)
Od: "babka in klozeto ^^" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy okazji kiedys wyczytalam o tuszu do rzes krotkim Miss Sporty -
kupilam
> i faktycznie - rzesy wygladaja slicznie do tego jest wodoodporny.

a po ile jest i jak dokladnie sie nazywa ten tusz???
--
^^ made by ~babka in klozeto~ ^^
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

1. Data: 2003-11-16 16:05:17

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "babka in klozeto ^^" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> a po ile jest i jak dokladnie sie nazywa ten tusz???

Po prostu Miss Sporty tyle, ze Waterproof 9.90 ;)

Sadia

1. Data: 2003-11-16 20:16:54

Od: "babka in klozeto ^^" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po prostu Miss Sporty tyle, ze Waterproof 9.90 ;)
>
> Sadia

o dziex :)))

1. Data: 2003-11-21 19:31:07

Od: "Bursztynka" <b...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadia" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "babka in klozeto ^^" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
>

> Po prostu Miss Sporty tyle, ze Waterproof 9.90 ;)
>
> Sadia

jak dla mnie ten tusz jest beznadziejny, wyladowal w koszu po tygodniu
uzywania bo zostawia straszne grudki na rzesach (przynajmniej moich :) ja
wracam do poczciwego i jak na razie najlepszego tuszu z Oriflame

1. Data: 2003-11-21 19:31:07

Od: "Bursztynka" <b...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-11-22 19:18:47

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bursztynka" <b...@U...pl> napisał w
wiadomości news:21769-1069443052@leczna.enterpol.pl...
> jak dla mnie ten tusz jest beznadziejny, wyladowal w koszu po tygodniu
> uzywania bo zostawia straszne grudki na rzesach (przynajmniej moich :) ja
> wracam do poczciwego i jak na razie najlepszego tuszu z Oriflame

U mnie grudek nie ma absolutnie. Jednak znajoma mowila, ze u niej po
stosowanu tuszu nie bylo widac roznicy pomiedzy rzesami wymaloanymi a nie;)
nie wiem jak na moje geste dosc i dlugie brwi - tusz idealny. Chociaz z
drugiej strony to na moje rzesy wiele jest idealnych - byle nie L'Oreala;)

Sadia

la prairie
Tonik Garnier Czysta Skóra
[nietypowe] [offtopic] [itd] miejsce oświadczyn
Eveline (?)
ach, podziele sie - zrobilam sobie pachnidelko :)