A ja mam prośbe

1. Data: 2001-01-11 13:15:42

Temat: Re: A ja mam prośbe
Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:93k3cl$l6t$...@n...tpi.pl...

> Dana możesz!... ;-)))
> Ale nie musisz - już robię to za Ciebie... ;-)))
> Joanna
> http://jduszczynska.republika.pl

Dziekuje Joanno!

--
DanaB
http://www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2001-01-11 13:38:08

Od: "wacek" <t...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

A skąd jesteś? Czasem bywam głodny.
--
Uzdrawiam WCk

1. Data: 2001-01-11 13:43:33

Od: "wacek" <t...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

To chyba odwrotnie... Post to kilka kilo, które zapewne interesuje
wszystkich bo inaczejnie byłoby grupy. Wejscie na stronę to dopiero lawina
bajtów zamin się dogrzebiesz.

--
Uzdrawiam WCk

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:93k3cm$l6t$2@news.tpi.pl...

> Użytkownik "ostry" <o...@e...com.pl> napisał...

> Kiedyś czytałam coś o netykiecie, w tym o dobrym zachowaniu na grupach
> dyskusyjnych...
Otóż dlatego, żeby nie obciążać

1. Data: 2001-01-11 21:08:14

Temat: Re: A ja mam pro?be
Od: "Art (Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Jan 2001 13:38:23 +0100, Patrycja Kazala
<k...@m...pw.edu.pl> wrote:

>wystarczy poprosic. nastepnym razem bede kopiowala tresc. szczesliwy?
>nie musisz odrazu naskakiwac. na przykladzie joanny jeszcze sie nie
>nauczyles?
>
>pat

Straszysz???

Art.(Gruby)
"Przyjaciol nikt nie bedzie mi wybieral , wrogow poszukam sobie sam..."

1. Data: 2001-01-12 12:05:54

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

ostry wrote:

> Niby dlaczego ? W końcu ile można tych przepisów - taki mały antrakt zawsze
> się przyda.

no nie wiem. jak dla mnie to duzo niezadowolenia na tej grupie bylo w zw. z
poruszaniem tematow "nie na temat" i nasza obecnoscia tutaj. rownie z z
twojej strony, wiec to tym wieksza niespodzianka.......

> Poza tym coś pisałaś o sesji ? Weź się do nauki a nie ślęczysz prze
> monitorem z palcem na klawiszu F5 ;)))

kiedys trezba odpoczywac ;)

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-01-12 12:06:42

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Art (Gruby)" wrote:

> Straszysz???

ja???? niby czym?
wyrazilam zdziwoenie ze ostry nie potrafi sie uczyc na cudzych bladach.....

pat

1. Data: 2001-01-12 12:30:09

Temat: Odp: A ja mam prośbe
Od: "grzegorz drabik" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chodziło mi o stopkę !
> Ściągnięcie kilku bajtów przepisu trwa o wiele szybciej niż otwarcie
strony
> www i doszukanie się przepisu na stronie - jeśli jeszcze na to nie
zwróciłaś
> uwagi, to sprawdź ze stoperem w ręku.

A jezeli innych 256 osob ten przepis nie interesuje no to robi sie czas
sciagania tresci przepisu x 256 > klikniecie i otworzenie x 1 :))))))

Pozdrawiam

grzegorz drabik
---------------------
www.restaurants.pl
www.puby.com

1. Data: 2001-01-13 15:47:51

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

a wezcie tak wyskoczcie kiedys na gole klaty, dajcie sobie po razie i bedzie
kwita
pozdry Monika

1. Data: 2001-01-14 14:18:41

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maua piegowata <m...@b...artcom.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:93pt6m$dca$...@n...tpi.pl...
> a wezcie tak wyskoczcie kiedys na gole klaty, dajcie sobie po razie i
bedzie
> kwita
tylko ciekawe, czy jeśli coś z tego "wyjdzie" to co będzie konsumować,
pewnie jedzonko z tubki?!
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-01-14 16:24:23

Od: i...@s...com (Jocelyn) szukaj wiadomości tego autora

"maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> wrote:

>a wezcie tak wyskoczcie kiedys na gole klaty, dajcie sobie po razie i bedzie
>kwita
>pozdry Monika

Tylko nie zapomnijcie zrobic zdjec - "gola klata" Patrycji moze byc
mniam , mniam... ;->
Art(Gruby).

'Uniwersalny makaron' na Uczcie
szczupak raz jeszcze