A jak wyleczyc gronkowca.....

1. Data: 2003-02-01 22:13:26

Temat: A jak wyleczyc gronkowca.....
Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zlocistego?????????

Tak pozatym to witam i pozdrawiam i oczekuje pomocyyyyyyyyyy!!!!!!!!
Jacek

--
j...@p...pl
GG 207344 ICQ 7431290

2. Data: 2003-02-02 00:38:05

Temat: Re: A jak wyleczyc gronkowca.....
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> Zlocistego?????????
>
> Tak pozatym to witam i pozdrawiam i oczekuje pomocyyyyyyyyyy!!!!!!!!
> Jacek

a co, żle sie czuje ? złocistość mu blednie? jakie objawy?
:-)))
(sory, dziecko mi nie śpi i ja niewyspana i mi odbija)
jak nie jest oporny to większość antybiotyków działa... i tak musisz mieć
receptę...

3. Data: 2003-02-02 01:25:17

Od: "LN" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

idź do lekarza

pzdr
LN

4. Data: 2003-02-02 01:33:31

Od: "Piotr C." <p...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zlocistego?????????
>
> Tak pozatym to witam i pozdrawiam i oczekuje pomocyyyyyyyyyy!!!!!!!!
> Jacek

ZTCW Tego się nie leczy, dość duży procent (50? 75?) populacji to ma.

Piotr

5. Data: 2003-02-02 07:59:13

Od: Yellow_Peril <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <b1hh2a$g4o$1@news.tpi.pl>, j...@p...pl napisał(a)...
> Zlocistego?????????
>
> Tak pozatym to witam i pozdrawiam i oczekuje pomocyyyyyyyyyy!!!!!!!!
> Jacek

A powiesz może, gdzie on siedzi?

--
Yellow Peril
Nigdy złej woli nie przypisuj tego, co znacznie łatwiej wytłumaczyć

6. Data: 2003-02-02 11:48:07

Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Objawia sie on na skurze, szczegolenie na twarzy.
Pozdrawiam
Jacek

--
j...@p...pl
GG 207344 ICQ 7431290

7. Data: 2003-02-03 19:01:26

Od: "Marta" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

gronkowca sie nie leczy...
zlapalam takie paskudztwo 5 lat temu
od tego czasu przelezalam prawie 30tygodni w roznych szpitalach czekajac na
diagnoze
bylam w instytucie chorob tropikalnych, konsultowalam sie z katedra
mikrobiologii, bakteriologii, z alergologami w polsce niemczech i anglii
niewiele to dało
teraz po prostu jak pojawiaja sie objawy najdrobniejsze to dostaje sporo
lekow (uczuleniowych, sterydow i innych cudow) "spie"-nieprzytomna dwie doby
i jest lepiej
Mka.

Użytkownik Jacek23 <j...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b1hh2a$g4o$...@n...tpi.pl...

8. Data: 2003-02-03 19:07:54

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta" <m...@s...pl> napisał/a:

> gronkowca sie nie leczy...

A co się robi -- oswaja? :->

Leczy się, antybiotykami. Są tylko szczepy bardziej lub mniej
antybiotykooporne.

Tinue

9. Data: 2003-02-03 19:34:29

Od: "Marta" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

w takim razie moj jest jakims wspanialym odpornym gronkowcem
zyjemy sobie razem
nikt go ruszyc nie moze
a leki jakos nie pomagaja...
jeden z madrych docentow mi mowil ze to moze potrwac 50lat i wiecej... ze i
tak nic z tym nie zrobie
Mka.

Użytkownik Tinue <t...@w...tlen.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...0.0.1...

10. Data: 2003-02-05 17:57:21

Od: "wszebor" <w...@c...ca> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam a o jakim gronkowcu rozmawiamy-
jw

---

MARKET Super Ogrzewacz Chemiczny!!!
Praca dyplomowa - prosba o materialy