A mnie jest szkoda lata........

1. Data: 2001-11-24 15:39:48

Temat: A mnie jest szkoda lata........
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Własnie wrocilam z dzialki. Wszystko jest szare, nagie i smutne. Nie lubie tej
pory roku, ani zimy. Latem jest pieknie. Cieplo kolorowo i tak pieknie!!
Jesien i to cos przed zima jest szara, smutna i nijaka. Wiem, ze kazda z tych
por roku ma swoje uroki, jednak ja kocham wiosne i lato.
I dlatego tak mi szkoda lata.......
Pozdrawiam serdecznie (ale nie szaro i smutno)
Ania

2. Data: 2001-11-25 19:36:32

Temat: Re: A mnie jest szkoda lata........
Od: "Krzych" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co by nie mówić zima to zima.
Zimno ,paskudnie, martwo.
Mam podobne odczucia(chyba każdy kto ma działkę i widzi jak mu na zimę
zamiera-jest smutny),chociaż ja nie lubię także wczesnej wiosny-jest
zdradliwa.
Pozdrawiam
Krzych

3. Data: 2001-11-26 07:19:09

Temat: Odp: A mnie jest szkoda lata........
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krzych" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Właśnie teraz jest odpowiednia pora na "ocieplanie" roślin. Kto to zrobił
> wcześniej temu pozostało już tylko urżnąć się z rozpaczy, ze coś mu
wygnije.

Wątek się zrobił lekko alkoholy (a co z ustawą o przeciwdziałaniu...?), ale
Krzysiu, gdybym nie okryła roślin półtora tygodnia temu, to w tej chwili,
przy kulkunastu cm śniegu, byłoby właśnie za późno.
A i tak mam wrażenie, że fidze poskąpiłam ziemi i będę się tym martwić do
wiosny:(

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2001-11-26 11:03:00

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> por roku ma swoje uroki, jednak ja kocham wiosne i lato.
> I dlatego tak mi szkoda lata.......
> Pozdrawiam serdecznie (ale nie szaro i smutno)

No nie! Jeszcze jedna maruda! Najpierw Janusz a teraz Ania. Ludzie,
zmilujcie sie nad nami pogodzonymi z losem! Czy Wy wiekszych zmartwien nie
macie?! Jesien idzie... szaro... smutno i nijako... Ja jeszcze czterdziestki
nie skonczylem i juz mam pierwsza koronke. Na glowie wlosow coraz mniej, za
to w nosie i w uszach dzungla nie przebyta. Rosnac czlowiek dawno przestal
ale brzuch nie przestaje. A mimo to chetnie wstaje codziennie z wyra. Nawet
kiedy pada. Wczoraj mzylo a ja liscie grabalem. Ludzie kiwali glowami ale ja
nie z cukru. Liscie wysypalem do kompostnika a na to wlalem kilka konewek
wody. A potem mialem dzika satysfakcje, ze jedno mam juz za soba. A moj
prawie trzy i polletni synek na krok mnie nie odstepowal i "pomagal", jak
tylko mogl i deszczu tez sie nie bal. Co mialem siedziec w domu i gapic sie
w telewizor? Potem zrobilem sobie zmienny prysznic, zrobilem sobie dobrej,
mocnej herbaty i zszamalem gorzka czekolade i pozwolilem sobie na
winiaczek... no dobra, dwa.
Ostrzegam, bedzie mnie tu Ania i cala reszta ponurakow, takie teksty
posylac, to namowie tego Pana na "o", zeby Was limerykiem potraktowal!
Capito?

(ale sie rozsierdzilem ale i swiety by nie wytrzymal... co za narod?...
dobrze napisalem... niech wiedza, ze ze mna zartow nie ma... szaro... a
niech sie kolorowej wodki napije... moze przejdzie... ludzie kochani...
ach... )

5. Data: 2001-11-26 12:53:00

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Irek Zablocki napisał(a):

> [...]
> dobrze napisalem... niech wiedza, ze ze mna zartow nie ma... szaro... a
> niech sie kolorowej wodki napije... moze przejdzie... ludzie kochani...

Dobrze gadasz.... tylko sie naršbać i gadać jak naršbany, że nic to....
Pozdrawiam :-(
Janusz

6. Data: 2001-11-26 13:12:27

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostrzegam, bedzie mnie tu Ania i cala reszta ponurakow, takie teksty
> posylac, to namowie tego Pana na "o", zeby Was limerykiem potraktowal!
> Capito?
Tobie też sie coś należy, nieprawdaż?

> [...]
> dobrze napisalem... niech wiedza, ze ze mna zartow nie ma... szaro... a
> niech sie kolorowej wodki napije... moze przejdzie... ludzie kochani...
Uderzmy w puchary: buch, buch!
Uderzmy w puchary: buch!
Łyk rzeźwi człowieka
A życie ucieka
Więc dalej! niech pije, kto zuch!
Otello; W. Szekspir, przekład J. Paszkowski

pozdr. Jerzy

7. Data: 2001-11-26 13:12:36

Od: "Krzych" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2001-11-26 13:18:35

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Krzych" <f...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> zmilujcie sie nad nami pogodzonymi z losem! "
> ----------------
> A co mo?na robit teraz na dzia?ca jak spad? w?a?nie ?nieg!

Snieg, to co innego, to juz insza inszosc. Tu juz tylko dobra nalewka z
dzialkowych owocow pomoze.

Irek Z.

PS. Wlasnie wstrzasnalem moja zurawinowke.

9. Data: 2001-11-26 13:59:49

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Irek Zablocki napisal:
> (...)

> A moja pigwa jeszcze się mrozi, bo zapomniałam kupić spirytus!
>
> Krycha (wstrząśnięta)

Chociaz sie nie przyznawaj! Toz to wstyd, zeby w domu spirytusu zabraklo!

Irek

10. Data: 2001-11-26 13:59:50

Od: "Krzych" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ha!!
Trzeba miec takowa,lub przynajmniej przepis.
Chetnie bym cos spapugowal.

Avocado glupie pytanie
ANGIELSKI - DOBRZE I TANIO
Zapytanie o vat na kosiarki