A może....

1. Data: 2000-10-31 19:15:12

Temat: Re: A moze?
Od: Gruby. < boruta@icbleu-nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Oct 2000 20:03:05 +0100, s...@b...nih.gov (Agnieszka
Szalewska-Palasz) wrote:

>A moze sa w lesie?? albo w studni??:-)))
>Dobra, to kto chce sie spotkac w Washington DC?
>
>Agnieszka
O tej poze roku? Brrrr za zimno....
Proponuje Palm Springs... ;-)
Art.(Gruby )

1. Data: 2000-10-31 19:25:17

Od: s...@b...nih.gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

>O tej poze roku? Brrrr za zimno....
>Proponuje Palm Springs... ;-)
>Art.(Gruby )

Za zimno???? dzis 65F, piekne sloneczko, wszystkie kolory jesieni,
cud-optymizm...Owszem, wieczory sa chlodne, ale wowczas mozna sobie pojsc
do jakowejs dobrej restauracyjki na cieple jedzonko....

Agnieszka
--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.kuchnia
http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2000-10-31 20:17:02

Temat: Re: A może....
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ostry" <o...@e...com.pl> wrote in message

> Bllllllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeee

> bywam :)
>
> ostry
wiesz co ostry- moze lepiej powiedz gdzie nie bywasz-bedzie krocej:))))

ale zobacz - checi towarzyskie w narodzie nie zginely:))

Jola

1. Data: 2000-10-31 20:17:29

Od: Gruby. < boruta@icbleu-nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Oct 2000 20:25:17 +0100, s...@b...nih.gov (Agnieszka
Szalewska-Palasz) wrote:

> [...]
>cud-optymizm...Owszem, wieczory sa chlodne, ale wowczas mozna sobie pojsc
>do jakowejs dobrej restauracyjki na cieple jedzonko....

65 F to w nocy ... i wtedy cieple jedzonko owszem , owszem...
Art.(Gruby )

1. Data: 2000-10-31 20:40:49

Od: s...@b...nih.gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

>65 F to w nocy ... i wtedy cieple jedzonko owszem , owszem...
>Art.(Gruby )

ee, nie lubie sie przegrzewac w dzien....70-75 to optimum, ale gdy
chlodniej to milo;-) Oczywiscie, do pewnych granic.
To wiec co, Palm Springs zima, czy DC jesienia/wiosna?
A gdzie sie u Ciebie (pomijajac doslownie) dobrze jada?

Agnieszka

1. Data: 2000-10-31 22:39:12

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ostry" <o...@e...com.pl> napisał w wiadomości
| .. sie byśmy spotkali, tak jak to robią inne grupy ???
| Jezdem akuratnie w Wafce od jutra do piątku ?
| Kto za ?

Ja mogę w piątek (w Wawce naturalnie). Kto jeszcze?

--
K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
private velvet animal oldsmobile mind

1. Data: 2000-11-01 00:33:06

Od: "Izabela Sowula" <i...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-11-01 00:33:33

Od: "Izabela Sowula" <i...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

a moze by tak w Londynie?????

Iza

1. Data: 2000-11-01 00:59:03

Od: i...@s...com (Art (Gruby) - or - Jocelyn) szukaj wiadomości tego autora

On 31 Oct 2000 21:40:49 +0100, s...@b...nih.gov (Agnieszka
Szalewska-Palasz) wrote:

> [...]
>
>Agnieszka
>--
>Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.kuchnia

Na wschod to ja sie raczej nie wybieram , tak ze jak chcesz to zbierz
zaloge i przyjezdzajcie do CA....Co prawda zima zapowiada sie mokra (
w ostatnim tygodniu padalo trzy razy) - stad tez Palm Springs - a
moze Vegas?
Gdzie sie dobrze jada ? - to zalezy jaka kuchnie lubisz ;-)... w San
Diego (tu mieszkam) znajdzie sie prawie wszystko...

Coby bylo N/T to przepisik na wodeczke z ostryga:
dobrze zchlodzona wodeczke {0,5L lub wiecej} zmieszaj z sokiem
pomidorowym do smaku i zmielonym pieprzem; wez swierza ostryge (?) [
sezon wkrotce ] otworz ,wybierz ze skorupy, wloz do kieliszka, zalej
wodeczka i siup!!!
-Na "mala imprezke" potrzeba 10 -20 ostryg .... ;-)

1. Data: 2000-11-01 04:09:57

Od: s...@b...nih.gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>zaloge i przyjezdzajcie do CA....Co prawda zima zapowiada sie mokra (
>w ostatnim tygodniu padalo trzy razy) - stad tez Palm Springs - a

a Vegas bylam w maju, i owszem, ceiplutko i suchutko bylo. A NT to zarelko
tam bylo dooobre...i taniutkie..kasyna w ramach przcyagania naiwniakow
super jedzonko prawie ze za darmo rozdawaly:-) Taki bufetowy obiadek u
Rycerza Ni:-))....

>Gdzie sie dobrze jada ? - to zalezy jaka kuchnie lubisz ;-)... w San
>Diego (tu mieszkam) znajdzie sie prawie wszystko...

to podobnie jak w DC, a jeszcze bardziej szczegolowiej w Bethesdzie, gdzie
pracuje (to juz MD stan)-gdzie na niewielkiej zgola powierzchni zebrane sa
restauracje najlepsze w calym miescie DC i podmiescia wliczajac. A co
lubie? wiele roznych kuchni-meksykanska (tu przykladowe RioGrande, albo
CottonWood z najlepsza margarita w miescie), chinskie (dobre oczywiscie, bo
mozna tez trafic na wrecz przeciwne), albo libanska z pysznymi hummusami i
chlebkiem pita, albo...oodles&Noodles-najrozmaitsze orientalne
kluseczki...albo swiezutkie sushi i sashimi przygotowywane "na oczach":-)
To co, juz sie poczules skuszony?:-))

> [...]
>wodeczka i siup!!!
>-Na "mala imprezke" potrzeba 10 -20 ostryg .... ;-)

hmm, a ilez to liczysz owych ostyg na osobe??
A ja chyba za chwilke zaaplikuje sobie ktoras z przeziebieniowych herbatek
(przez male h, Herbatko:-)), ostatnio tak smakowicie opisywanych, gdyz
miales racje, zimno u nas, co wlasciwie ocenilam na wedrowce halloweenowej.
Z takowymi wiec dyniowymi i duszkowatymi pozdrowieniami
Agnieszka

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.kuchnia
http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

Schabik jeszcze raz
Chinskie pytanie
az sie boje zapytac...