Chinskie pytanie

1. Data: 2000-10-31 10:01:12

Temat: Chinskie pytanie
Od: Marcin Helinski <h...@m...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

otoz mam pewien dylemat. Jakis czas temu bylem w Berlinie w chinskiej
restauracji. Podaja tam m.in. rybke (ew. miesko) w takiej twardej, mocno
chrupiacej panierce (lub jakims rodzaju ciasta, nie wiem co to bylo
dokladnie). Sos do tego byl slodko-kwasny, ale mniejsza z tym. Mam
pytanie jak przygotowac taka panierke i jak samzyc taka rybke czy
miesko?

z chinskimi pozdrowieniami :)
Marcin Helinski

1. Data: 2000-10-31 18:51:56

Temat: Re: Chinskie pytanie
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,

Z panierką musisz eksperymentować - popróbuj różnych kombinacji ciasta
naleśnikowego - różna gęstość, różne przyprawy i dodatki - np. mąka
kukurydziana lub płatki kukurydziane. A dokładnego przepisu na identyczne to
raczej nikt Ci nie da. A pichci się normalnie, na głębokim tłuszczu. Ja
robie tak, że kawałki zamarynowanego wg gustu mięsa wrzucam do michy z
ciastem, kawałeczki ładnie obtoczone ciastem wyciągam i wrzucam na rozgrzany
tłuszcz, smażę tak długo aż ciasto nie będzie mocno rumiane.

ostry

P.S. Do ciasta też dodaj przyprawy

1. Data: 2000-11-02 06:52:35

Od: Marcin Helinski <h...@m...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciastem, kawałeczki ładnie obtoczone ciastem wyciągam i wrzucam na rozgrzany
> tłuszcz, smażę tak długo aż ciasto nie będzie mocno rumiane.

Dzieki. Musze sprobowac. :)

pozdrawiam
Marcin Helinski

az sie boje zapytac...