A może by tak...

11. Data: 2010-10-21 19:06:35

Temat: Re: A może by tak...
Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości
news:4cc07818$0$20999$65785112@news.neostrada.pl...

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości
> news:i9pt37$oqp$1@news.onet.pl...
>
>> Postanowiłem przestać używać "tylko".
>
> Bo?

No tak, jak zwykle wybiórczo czytam i jeszcze mniej rozumiem. :)

V-V

12. Data: 2010-10-21 20:57:02

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Oct 2010 19:21:43 +0200, Veronika napisał(a):

> ...chociaż na chwilę zajrzeli tutaj ci, co obecnie tylko podglądają.
> Niektórzy od lat. :)

Tęskinisz za kimś? :)
Ja tak :)

Pozdrawiam,
F.

13. Data: 2010-10-21 21:07:48

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Oct 2010 11:07:11 -0700 (PDT), Suri napisał(a):

> Przychodzi taki moment w życiu użytkownika
> usenetu(zwłaszcza destruktywna psp,), ze pozycja lurkera staje się nie
> tylko
> wygodniejsza, ale i mniej mecząca tym samym korzystniejsza.
> [...]
> Stąd rozumiem osoby, które pewnego pięknego dnia powiedziały
> sobie: mam tego dość . Sama do nich należę.

Powoli przyłączam się do tego grona.
W moim przypadku główne powody powolnego rozstawania się z psp są nieco, a
może i bardzo odmienne, od tych wymienionych przez Ciebie. Choć oczywiscie
i pod nimi mogłabym się podpisać :)

Pozdrawiam,
F.

14. Data: 2010-10-21 21:35:21

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tęskinisz za kimś? :)
> Ja tak :)

Jasne. :)

V-V

15. Data: 2010-10-21 22:08:58

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 21-październik-10, kiedy Fragile napełnił usenet słów muzyką:

Fra, ale tak powoli, dobra? :)

16. Data: 2010-10-21 22:13:18

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Oct 2010 00:08:58 +0200, Nowy lepszy tren R napisał(a):

> Był to dzień 21-październik-10, kiedy Fragile napełnił usenet słów muzyką:

> Fra, ale tak powoli, dobra? :)

Już wolniej nie umiem :))

Pozdrawiam,
M.

17. Data: 2010-10-21 22:14:22

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 22-październik-10, kiedy Fragile napełnił usenet słów muzyką:

Nie wiesz o sobie wszystkiego :)

18. Data: 2010-10-21 22:24:12

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Oct 2010 00:14:22 +0200, Nowy lepszy tren R napisał(a):

> Był to dzień 22-październik-10, kiedy Fragile napełnił usenet słów muzyką:

> Nie wiesz o sobie wszystkiego :)

I nawet nie chcę wiedzieć! Byłoby nudno :) A tak codziennie siebie
zadziwiam :)
To mówisz, trenRku, że twierdzisz, że myślisz, że wiesz, że ja jeszcze nie
wiem, że nie opuszczę tej grupy pogiętych ludków nigdy to a nigdy? :)

Pozdrawiam,
M.

19. Data: 2010-10-21 22:37:20

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> To mówisz, trenRku, że twierdzisz, że myślisz, że wiesz, że ja jeszcze nie
> wiem, że nie opuszczę tej grupy pogiętych ludków nigdy to a nigdy? :)

Coś jest fajnego w tym miejscu jednak, nie? :)

20. Data: 2010-10-22 10:09:40

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-21 20:07, Suri pisze:

> a bredzi potrzebnie lub nie potrzebnie na trzy zmiany. Jedni od 8.oo
> do 15.oo
> inni od 15.oo do 22.oo a dwie postacie to chyba w ogóle
> nie zasypiają.

Trzeba być bardzo konsekwentnym i uważnym w lurkowaniu, żeby wychwycić
tyle regularności. ;-P

Ewa

PRZYPOMNIALEM SOBIE...
Paulinka o tym super seksie mówiłaś?