Na poprawe Humoru - tylko istotne pytania.

1. Data: 2011-02-09 13:38:01

Temat: Na poprawe Humoru - tylko istotne pytania.
Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak nazywa się zona Herkulesa?
Frau Kules

Jak Królewna Śnieżka budzi krasnoludki?
Seven Up!

Co to znaczy, gdy ktoś znajdzie cztery podkowy?
To znaczy, że gdzieś koń biega na bosaka

Jak się nazywa rosół z wielu kur?
Rosół skurwielu!

Jaka jest największa anomalia fizjologiczno-polityczna?
Członek z ramienia wysunięty na czoło

Co oznacza skrót mgr inż.?
Można Gówno Robić I Nieźle Żyć

Czym się rożni Teściowa od Fiata 126p?
Tez niczym. Jak nie trzaśniesz, to się nie zamknie

Jak się nazywa mały Rosjanin?
Mikrusek

Czym się różni węgiel kamienny od kamienia węgielnego..?
Tym samym co picie w Szczawnicy od szczania w piwnicy

Co to jest: wisi u sufitu i grozi?
Żarówka firmy OSRAM!

Co to jest apatia?
Stosunek do stosunku po stosunku

Kto to jest mąż?
Zastępca kochanka do spraw finansowo-gospodarczych

Skąd wyjeżdża czołg ?
Czołg wyjeżdża znienacka

Państwo w Europie na K?
Kowalscy

Jak długo można patrzeć na teściowa z przymrużeniem oka?
Dopóki się nie pociągnie za spust

Leci samolot nad plażą i wyskakuje z niego blondynka, na co spadnie???
Na Placka

Co będzie jak wejdziesz na czubek drzewa???
Będą dwa czubki!

Co będzie jak siądziesz na Barana??
Baran na Baranie!!!

Jak poznac, czy pasztet zajeczy jest rzeczywiscie z zajaca?
- Dac komus do sprobowania. Jak zajeczy, to nie zajeczy, a jak nie
zajeczy,
to zajeczy.

Jaka jest najwieksza anomalia fizjologiczno-polityczna?
- Czlonek z ramienia.

Czy kobieta po 60-tce moze miec prostopadly do ciala biust?
- Tak, jak zmywa podloge.

Co to jest lufa armatnia ???
- Pret powietrza oblany olowiem.

Dlaczego w maluchach nie montuja wyciszaczy?
- Bo jak sie wsiada to sie kolanami uszy zatyka.

- Co robi szklarz, gdy nie ma szkla ???
- Pije z gwinta....

Z kim wchodzi kotek na plotek ?
- Z mruga...

Czym sie rozni slon od parawanu ???
- Parawanem mozna zaslonic, a sloniem nie mozna zaparawanic...

Jaka jest definicja "wymiany opinii"?
- Kiedy idziesz do szefa ze swoja opinia, a wychodzisz z jego.

Ktore zwierze jest najpozyteczniejsze ?
- Baran - bo z niego uzywa sie nawet nazwy...

Jak sie nazywaja ludzie mieszkajacy ze zwierzatkami?
- Gucwinscy.

Panstwo w europie na K ?
- Kowalscy.

Co wspolnego ze soba maja pijana kobieta i fiat 126P ?
- I jedno i drugie wstyd prowadzic.

Co to jest chodzi po scianie i gra?
- Mucha z walkmanem na uszach.

- Co to jest? Najpierw bierze sie do reki, a potem do buzi?
- Papieros.

Co to jest autosugestia ?
- To jest sugerowanie sobie, ze sie ma auto.

Jak sie nazywa kobieta (slawna) tanczaca w balecie ?
- Prima balerina !!
A facet ??
- Prima baleron !!!!

Jakie ciastka jedza hydraulicy??
- Rurki

A gorale ?
- Karpatki

A stare dziadki ?
- Pierniki

Co by bylo gdyby nie bylo kobiet?
- Czlowiek udomowilby inne zwierzatko.

Czy wiecie czym sie rozni komunizm od kolejki linowej w gorach ???
- Niczym. I tu i tu widoki sa piekne, rzygac sie chce, a wysiasc nie
mozna.

- Dlaczego orkiestra nie gra na moscie?
- Bo most to nie instrument!

Gdzie sa najtansze dziewczyny ?
- W Rosji. Co druga to Tania.

Jak sie nazywa maly rosjanin?
- Mikrusek.

Czym sie rozni policjant od ksiedza?
- Ksiadz mowi "Pan z wami", a policjant "Pan z nami"

A co to jest krzyzowka krowy z zolwiem ?
- Ciele w kasku !

A krzyzowka weza z jezem?
- Drut kolczasty

Co mowi dzem jak sie go otwiera?
- "Dzem dobry"

Czym sie rozni saper od elekrtyka?
- Wlasciwie to niczym , bo i saper i elektryk myli sie tylko raz...
ale elektryk jeszcze przed smiercia ZATANCZY !

A czy akumulator moze zabic czlowieka ? (przypominam, napiecie 12V)
- zalezy z jakiej spadnie wysokosci hehe :)

Czym sie rozni ryba pila od czlowieka?
- Tym, ze ryba pila a czlowiek pil, pije i pic bedzie!

Czym sie roznie wegiel kamienny od kamienia wegielnego..?
- Tym samym co picie w szczawnicy od szczania w piwnicy

Z czego sklada sie łyzka?
- Z drazka prowadzacego i komory zupnej!

Co to jest : wisi u sufitu i grozi?
- Zarowka firmy OSRAM!

Czy wiesz, dlaczego slonie trabia?
- Bo maja traby!
- A nie! Bo nie potrafia grac na fortepianie!

Dlaczego niedzwiedz chodzi w futrze?
- Bo jak by wygladal w plaszczu przeciwdeszczowym.

Co jest calkowita niewygoda?
- Lezec na samym dole w zbiorowej mogile.

Male, biale, okragle i pedzi?
- tabletka przeczyszczajaca...

Z czego sklada sie strzelec ?
Strzelec sklada sie z :
- strzelca wlasciwego, karabinu, okopu

Z czego sklada sie pies wojskowy ?
pies wojskowy sklada sie z :
- psa wlasciwego, smyczy laczacej, prowadzacego

Dlaczego zycie na ziemi jest takie kosztowne?
- Bo w koszty te wliczony jest bilet na podroz dookola slonca...

Czy Ewa zdradzała Adama ?
- Tego dokladnie nikt nie stwierdzil, ale niektorzy uczeni uwazaja, że
czlowiek pochodzi od malpy...

Jaka jest roznica miedzy koniem i koniakiem?
- Taka sama jak miedzy rumem i rumakiem.
--
pozdro pozytywnym ludziom :)
Performerka

2. Data: 2011-02-09 14:18:38

Temat: Re: Na poprawe Humoru - tylko istotne pytania.
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lut, 14:38, performerka <m...@i...pl> wrote:

> pozdro pozytywnym ludziom :)

Wzajemnie :)

http://www.youtube.com/watch?v=407Fg3WGxXc

3. Data: 2011-02-09 14:19:36

Temat: A propos pytan, ale tym razem na serio do von Brauna
Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obiło misie o oczy, że jesteś jakimś znawcą z zakresu naurologi?
psychologi, percepcji mózgowej?
Miałabym do Ciebie grzeczne pytania i o ile zechesz mi odpowiedziać,
to bedzie mi miło.

Zauważyłam u siebie dwa zjawiska. Mianowicie.

1. Bywa, że w nocy wybudza mnie koszarny sen i zimno. Nie jestem w
stanie określić jednoznacznie, czy najpierw jest koszmar a potem robi
mi sie zimno, czy to wychłodzenie organizmu(jako że jestem cipłolubna)
powoduje koszmar. Czy miałbys dla mnie(albo nauka) jakieś racjonlne
wytłumaczenie tego. Czyli, co jest pierwsze i co- co, prowokuje? Czy
to być może tylko zbieg okolicznośći. W sumie to nie sądze, bo schemat
zawsze jest ten sam. Czyli śni mi się jakies paskudztwo i budze sie
rozkryta i dygocząca.

2. Mam cos takiego, że jak się kompię, to łapie się na tym, że
śpiewam. Gdzieś czytałam, ze niby akustyka, łazienki, powodowana
glazurą, sprawia, ze nawet skrzek wydaje sie być głosem operowym, z
tym jednak w miom przypadku, ze ja nie mam w łazience glazury i jest
zupełnie nieakustyczna. Ale nie tyle, jak siedzę w morzu, to mam to
samo.
--
performerka

4. Data: 2011-02-09 14:27:31

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lut, 15:18, Hanka <c...@g...com> wrote:

> Wzajemnie :)
>
> http://www.youtube.com/watch?v=407Fg3WGxXc

Enya? :) hmm.
A ja Tobie tym co min. kocham - poezją :) spodoba Ci się.

http://www.youtube.com/watch?v=cUxsO9BBXPw

Hanka, wiesz, chyba mnie przeceniasz z tym sercem i wogle. Ja jednak
troche gangrena jestem, ale sie zmianiam - dzieki malkiemu :)))
Uwielbiam dobrch ludzi :))))
--
performerka

5. Data: 2011-02-09 14:41:51

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "performerka" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
googlegroups.com...
> http://www.youtube.com/watch?v=cUxsO9BBXPw

O! Na obrazku (czas 0:35 - 0.47) jest dziewczyna, która bardzo pasuje do
mojego gustu. Zwłaszcza ładne usta i podbródek :)

6. Data: 2011-02-09 14:53:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Feb 2011 06:19:36 -0800 (PST), performerka napisał(a):

> Mam cos takiego, że jak się kompię,

No, kompisz się paskudnie. Jak ten Twój komp to wytrzymuje...

7. Data: 2011-02-09 15:00:16

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lut, 15:27, performerka <m...@i...pl> wrote:

> A ja Tobie tym co min. kocham - poezją :) spodoba Ci się.
> http://www.youtube.com/watch?v=cUxsO9BBXPw

Spodobalo mi sie :)
Chociaz lubie i takie cos:

http://www.youtube.com/watch?v=XtiXiYMS86U&feature=f
vw

> Hanka, wiesz, chyba mnie przeceniasz z tym sercem i wogle.

Etam.
Przeca zachodze tu i owdzie, czytam to i owo...
:)

> Ja jednak troche gangrena jestem,

Jakbym nie wiedziala ;)

> ale sie zmieniam - dzieki malkiemu :)))

Powodzenia w dalszych pozytywnych przemianach.

> Uwielbiam dobrych ludzi :))))

No to mamy podobnie - tylko... troche sie trzeba
naszukac, ze tak powiem.

8. Data: 2011-02-09 15:37:04

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lut, 15:41, "zdumiony" <z...@j...pl> wrote:
> [...]
>
> O! Na obrazku (czas 0:35 - 0.47) jest dziewczyna, która bardzo pasuje do
> mojego gustu. Zwłaszcza ładne usta i podbródek :)

Ciesze sie. :)
--
perf.

9. Data: 2011-02-09 16:13:23

Temat: Temat dyskusji zmieniono na ,,A propos pytan, ale tym razem na serio do von Brauna"" performerka
Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lut, 16:00, Hanka <c...@g...com> wrote:
> On 9 Lut, 15:27, performerka <m...@i...pl> wrote:
> Spodobalo mi sie :)
> Chociaz lubie i takie cos:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=XtiXiYMS86U&feature=f
vw

No to ja Tobie a zarazem J'owi- 23 tak
http://www.youtube.com/watch?v=22kPiPILteQ

> Etam.
> Przeca zachodze tu i owdzie, czytam to i owo...
> :)

Jeju, teraz to sie- uczciwie mowie- porumieniłam :)
cichaj kobieto, bo mnie znajda

> Jakbym nie wiedziala ;)

podobno jestem zołzą, i podobno rzucam na 'ofiare' jakieś bliżej
nieokreślone coś, że ciężko mnie
wyautować ;D z życia i mysli ;D

> Powodzenia w dalszych pozytywnych przemianach.

:)

> No to mamy podobnie - tylko... troche sie trzeba
> naszukac, ze tak powiem.

Niestety, ale aby w ogole zacząć, chyba trzeba od dostrzegania w
ludziach dobra, bo inaczej wszyscy wydają się z gruntu zli, jakby tak
każdego pod lupę. Tylko zeby zacząć sie zmieniać, trzeba dopuścić do
siebie czyjeś spostrzeżenia , bo własna samoocena moze byc dosc
zwichrowana (na tak, nie).Dobrze, jesli sie przy tym trafi na
uczciwego czlowieka, bo można zostac skrzywdzonym. Mnie sie
poszczęściło, choc nadal podchodze do terapeuty jako jedynie
osobistego dobra. :))))) Z początku człowiek sie szarpie jak zranione
zwierze, ze ktos ocenia jego pracę, krytykuje postawy, ale potem kiedy
dopuści do glosu rozsądek, przemyśli czyjś punkt widzenia siebie, to
juz z dnia na dzien jest lepiej. Czasem zrobi się krok do przodu a
sześć do tyłu, ale generalnie, chyba robie postepy w lubieniu ludzi,
bo zaczynam lubić siebie. Nom, to takie małe zwierzonko na usenet - a
co!. :))))
--
performerka

10. Data: 2011-02-09 18:34:01

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lut, 17:13, performerka <m...@i...pl> wrote:

> Niestety, ale aby w ogole zacząć, chyba trzeba od dostrzegania w
> ludziach dobra, bo inaczej wszyscy wydają się z gruntu zli.

No widzisz, a ja mam dokladnie odwrotnie.
Czyli, zakladam z gruntu dobro.
Co, jak sie okazuje, tez jest nie do konca sluszne.

Jednak, chyba wole to, niz doznawanie takich
przezyc, w ktorych konsekwencji moglabym
widziec w ludziach wylacznie zlo...

Ale...jakze sie dziwic ludziom, ktorzy - dotknąwszy
piekła - nie maja na tyle sily, by przetworzyc je
w sobie na Doswiadczenie, i na jego bazie budowac
siebie - jako tego piekla Odwrotność...

> [...]
> uczciwego czlowieka, bo można zostac skrzywdzonym. Mnie sie
> poszczęściło, choc nadal podchodze do terapeuty jako jedynie

Wazne, ze potrafisz dostrzegac juz cos innego,
niz do tej pory.
Swiat staje przed Toba otworem, a Twoj oddech
jest gleboki i spokojny :)

> Czasem zrobi się krok do przodu a
> sześć do tyłu, ale generalnie, chyba robie postepy w lubieniu ludzi,
> bo zaczynam lubić siebie.

No to ten do przodu rob taaaki duzy, a te do tylu
male tip topki, i bedzie ok ;)

http://www.youtube.com/watch?v=g_4ULnDUdzE

Do wszystkich konformistów.
Będzie wojna. To nieuniknione.
(D)OCENIAM!!!
Będziemy kontrolować Twojego przedszkolaka
Definicja