A propos znakowania

11. Data: 2002-05-21 11:49:25

Temat: Odp: A propos znakowania
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Darek Pakosz" <d...@t...uhc.lublin.pl> napisal w wiadomosci
news:Pine.LNX.4.30.0205211252150.2259-100000@trimed.
uhc.lublin.pl...

> Swietny pomysl.
> Jesli sznurek zastapimy gumka uzyskamy dodatkowa wlasciwosc motyczki lub
> grabek. Same beda wracac do magazynku.

Ja sie i tak ciesze, ze nie przeszlam na te narzedzia, gdzie jest jeden
trzonek, a wiele koncówek. Jak sobie pomysle, ile byloby mozliwosci
"twórczych"...zgroza mnie ogarnia!

Pozdrawiam, Basia.

12. Data: 2002-05-21 12:18:44

Temat: Re: Odp: A propos znakowania
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisala:

> Jak to miło, że to nie tylko ja! Od razu mi ulżyło!

Jak Ci ma być miło, to masz mój ostatni występ:
znajomy przywiózł mi kij do szczotki, trzymałam go w ręce
jak przyszła sąsiadka i gdzieś ostawiłam. Przeciez to nie szpilka,
tylko duży drąg, a nigdzie go nie ma :-(

> (choć przeszukiwanie reszty pryzmy na mnie czeka:( )

A komórke znajdowałam juz w różnych dziwnych miejscach, ale ona
przynajmniej dzwoni.

Krycha&Co(ty) z marzeniami o dzwoniącym kiju do szczotki

13. Data: 2002-05-21 12:27:09

Temat: Odp: Odp: A propos znakowania
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przynajmniej dzwoni.
>
> Krycha&Co(ty) z marzeniami o dzwoniącym kiju do szczotki

O to to! Kiedyś były takie brzęczyki do kluczy, gwizdało się, a one
odpowiadały. Ilości hurtowe kupię!!!!
(choć oczywiście pryzma kompostowa będzie w tym roku jak marzenie :-))))
Pozdrawiam, Basia.

14. Data: 2002-05-21 12:33:30

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A komórke znajdowałam juz w różnych dziwnych miejscach, ale ona
> przynajmniej dzwoni.
>
> Krycha&Co(ty) z marzeniami o dzwoniącym kiju do szczotki

Są takie brzęczyki [dla zapominalskich] reagujące na dźwięk, wystarczy
zagwizdać lub krzyknąć a on się odzywa.
;-)
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

15. Data: 2002-05-21 13:12:25

Temat: Re: Odp: Odp: A propos znakowania
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisala:

> O to to! Kiedyś były takie brzęczyki do kluczy, gwizdało się, a one
> odpowiadały. Ilości hurtowe kupię!!!!
> (choć oczywiście pryzma kompostowa będzie w tym roku jak marzenie :-))))

Basiu, zlituj się :-))) Oczy mojej duszy zobaczyły gwiżdżącą
pryzmę kompostową.

Krycha&Co(ty), ROTFLując

16. Data: 2002-05-21 14:51:10

Temat: Odp: Odp: Odp: A propos znakowania
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Basiu, zlituj się :-))) Oczy mojej duszy zobaczyły gwiżdżącą
> pryzmę kompostową.

Koszmar maniaka ogródkowego?

Również ROTFL
Basia.

17. Data: 2002-05-21 17:04:07

Temat: Re: A propos znakowania
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości
> są
>
> Ojej! Bio-Vital podobno jest na znajdowanie narzędzi nie najgorszy.
Zresztą
> farmakologia jest podobno tak bogata....

Nie bio-vital a ginko Januszu .Znów zapomniałeś .

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

18. Data: 2002-05-21 17:06:46

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niedzieli przerzucania odzyskałam jedne pazurki - ale gdzieś w głębinach

> jeszcze drugie i sekator. Co zrobić, żeby narzędzi nie gubić ?

Uszyj sobie pasek z uszkami w które będziesz wtykać narzędzia .Coś podobnego
jak mają cieśle .

19. Data: 2002-05-21 21:09:13

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

znowu mnie uprzediles.

pozdrawiam
Andrzej

20. Data: 2002-05-21 22:07:11

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in message
Co zrobić, żeby narzędzi nie gubić ?

> Zrozpaczona, Basia.

Pomalować/okleić rączki wściekle rzucającym się w oczy kolorkiem , albo tak
jak ja nosić w ogródku spodnie długości dowolnej , a od pogody zależnej +
kamizelka z ogromniastymi kieszeniami.Na mniejsze narzędzia wystarczy taki
zestaw.
Mieszczą się w nim ;
sekator
rafia
drut
nóż składany
torebki z nasionami (sezonowo )
tabliczki do opisywania i oznaczania gdzie się wetknęło różne rośliniaste
żeby nie zapomnieć
nożyczki
dziobak do wycinania chwastów
niezbędnik nałogowca