Czy jest tu Bogu R.?

1. Data: 2002-05-21 05:16:11

Temat: Czy jest tu Bogu R.?
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Czy wypowiada się jeszcze na tej grupie mój wspaniały kolega Bogu R.? Bardzo
lubię z nim rozmawiać, a On nie daje mi tej szansy.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

2. Data: 2002-05-21 10:10:06

Temat: Re: Czy jest tu Bogu R.?
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w wiadomości
> Czy wypowiada się jeszcze na tej grupie mój wspaniały kolega Bogu R.?
Bardzo
> lubię z nim rozmawiać, a On nie daje mi tej szansy.

Kilka dni temu o to samo pytałem.
Brak jest jak widać odczuwalny... :-(
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Poważnie. Może ma jakieś kłopoty i trzeba mu pomóc?
Rafał! Tyś blisko. Zorientuj się...
J.

3. Data: 2002-05-22 07:05:52

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał
> Poważnie. Może ma jakieś kłopoty i trzeba mu pomóc?

Miało być poważnie.
Bogu nie jest osobą która podzieli się, z mało bliskimi osobami, swoimi
kłopotami i przyjmie od nich pomoc.
Jeżeli jego niezgłaszanie się na grupę nie jest podyktowane ważnymi
względami to może testuje on grupę na ile jest nam potrzebny.
Sprawdza czy upomnimy się o niego, na ile go kochamy.
Otóż okazuje się, ze kochasz go tylko Ty i ja. Myślę, że weźmie on to pod
uwagę gdy będzie posiadał nadmiar ciekawych roślin.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

4. Data: 2002-05-22 08:29:39

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał
>
> Miało być poważnie.
To było najzupełniej poważnie! Bywają sprawy z których nie żartuję.

> Bogu nie jest osobą która podzieli się, z mało bliskimi osobami, swoimi
> kłopotami i przyjmie od nich pomoc.
Ty wiesz więcej.

> [...]
> Otóż okazuje się, ze kochasz go tylko Ty i ja. Myślę, że weźmie on to pod
> uwagę gdy będzie posiadał nadmiar ciekawych roślin.

Noooo..., dość merkantylne są Twoje uczucia 8-0
Ja jestem tu bardziej bezinteresowny.... A Atlanta Zaporoskiego i tak nie
ma.... więc mogę! :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2002-05-22 10:06:20

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> Czy wypowiada się jeszcze na tej grupie mój wspaniały kolega Bogu R.?
Bardzo
> lubię z nim rozmawiać, a On nie daje mi tej szansy.

Nie wypowiada się...(:-((. Jak na prawdziwego ogrodnika przystało, przesadza
w ogrodzie ... Tnie, kosi, sadzi, podlewa, nawozi, walczy ze szkodnikami, z
chwastami, poluje na krety, turkucie, tudzież na nowe rarytasy ... Na
siedzenie w pl.rec. nie staje mu czasu.
Bogusław, nie zapracuj się!
Pozdrawiam -Jagoda

6. Data: 2002-05-26 09:02:47

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Bardzo
>lubię z nim rozmawiać, a On nie daje mi tej szansy.

Owszem wypowiada sie ,moze nie tak czesto jak drugi Twoj kolega Janusz
Cz.:-)
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

7. Data: 2002-05-26 09:02:48

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Jagoda

> [...]
>w ogrodzie ... Tnie, kosi, sadzi, podlewa, nawozi, walczy ze szkodnikami,
>chwastami, poluje na krety, turkucie, tudzież na nowe rarytasy ... Na

No wlasnie Jagoda trafila w sedno ,troche pracy w ogrodzie trzeba zostawic.
Ciekawy jestem jak wygladaja ogrody ,moich kolegow blyszczacych na
pl.rec.ogrody

8. Data: 2002-05-26 09:03:10

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

>Behalf Of Janusz Czapski

>Kilka dni temu o to samo pytałem.
>Brak jest jak widać odczuwalny... :-(
>Pozdrawiam :-)
>Janusz

Jesli chodzi o winorosla to Ci ja konkurencja nie jestem.
Czytalem w archiwum Twoj artykul na konkurs o Storczykowatych.
Jesli bylbym w komisji to masz pale ;-))

9. Data: 2002-05-26 17:06:15

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał
> No wlasnie Jagoda trafila w sedno ,troche pracy w ogrodzie trzeba
zostawic.
> Ciekawy jestem jak wygladaja ogrody ,moich kolegow blyszczacych na
> pl.rec.ogrody

Mam nadzieję, że też są twojego zdania. Praca w ogrodzie nie jest celem.
Jest tylko środkiem.
Trochę chwastów jeszcze nikomu nie zaszkodziło. Ważniejsze od pracy jest
oglądanie ogrodu i kontemplacja pod osłoną cyprysików.
Co do błyszczących... Już się to skończy. Ty powróciłeś.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

10. Data: 2002-05-26 17:32:34

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał
> Owszem wypowiada sie ,moze nie tak czesto jak drugi Twoj kolega Janusz
> Cz.:-)

Nie wytykaj mu gadulstwa. Musiał nadrabiać za Ciebie.
Zresztą, mądrych wypowiedzi nigdy za wiele.

Co do wypominania Mu, ze jest dopiero na drugim miejscu po Tobie to myślę,
że nie powinieneś się tak chełpić.
Fakt, że piszesz ze Wzniesień nie oznacza automatycznie, że jesteś
pierwszym.
"Upadek przypisany jest tylko tym ze wzniesień"
porzekadło chińskie.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

katalog polskich szkółek