A'prpopos czyszczenia organizmu ...

1. Data: 2002-03-01 18:44:01

Temat: A'prpopos czyszczenia organizmu ...
Od: "netoperek" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

... przeczytałem kiedyś że doskonałym sposobem jest zrobić sobie "ryżowy
dzień". tzn. przez cały dzień nie jeść nic innego jak tylko gotowany ryż bez
żadnych dodatków, pić tylko wodę mineralną niegazowaną. Można równierz pić
przegotowaną wodę z odrobiną soli ale nie wiem w jakiej proporcji. Oprócz
ryżu nie wolno niczego innego zjeść (owoców, mięsa itp) NICZEGO. Ryż
gotowany i jedzony "na sucho" powoduje wyczyszczenie całego przewodu
pokrarmowego tak, jak to robi "kret do rur" tylko nie jest taki żrący :)) a
pozatym ma jakieś właściwości powodujące zabranie ze sobą prawie wszystkich
toksyn, a że wydalany jest z organizmu prawie w 100% więc i te toksyny lecą
razem z nim. ja to stosuję od pół roku raz w miesiącu i czuję się doskonale.
Najbardziej mi to pomoglo w okresie świąt.

Pozdrawiam

netoperek

2. Data: 2002-03-01 20:35:29

Temat: Re: A'prpopos czyszczenia organizmu ...
Od: "druid" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to i świetny sposób ale wydaje mi się że w codziennej diecie powiniśmy
dostarczać dzienne zapotrzebowanie na błonnik i dopiero to przyniesie
rezultat .Abstrachując do podanego sposobu proponuje teścik niemyć się pół
roku i przez jeden dzień nie wychodzić z wody i szorować się .Powodzenia
m...@o...pl www.mojawaga.pl/kama
Użytkownik netoperek <n...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

3. Data: 2002-03-03 15:12:51

Od: "netoperek" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "druid" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> roku i przez jeden dzień nie wychodzić z wody i szorować się .Powodzenia

Sorki ale to porównanie nie wydaje mi się odpowiednie. Owszem,
zapotrzebowanie ok, musi być uzupełniane. Ale ja mówiłem tu o jednym dniu
tylko to raz. Dwa, jesli nie myjesz się specjalnie przez miesiąć to nawet
jeden dzień konkretnej kąpieli pomoże, pozatym sam decydujesz kiedy się myć
a kiedy nie. Natomiast organizm w środku musi być wspomagany poniewarz nie
wszystkie toksyny mogą opóścić go w sposób tradycyjny. Czasem trzeba im
pomóc. A jednodniowa "głodówka" ryżowa jeszcze nikomu nie zaszkodziła.
Pozatym azjaci praktycznie tylko na ryzu jadą i jakoś im to służy więc ...

Pozdry

netoperek

4. Data: 2002-03-03 19:57:58

Od: "druid" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jednak codziennie warto o tym pomyśleć a nie tylko jeden dzień na jakiś czas
i to dopiero przyniesie porządany skutek .Myjemy się codzień ,a o wnętrze
naszego organizmu mamy dbać tylko raz na jakiś czas ?Twój sposób napewno
nikomu nie zaskodzi lepsze to niż wogóle otym nie myśleć i nic nie robić w
tym kierunku . Nara
Użytkownik netoperek <n...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3c823d9a$...@n...vogel.pl...

5. Data: 2002-03-03 23:50:33

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "netoperek" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
. Natomiast organizm w środku musi być wspomagany poniewarz nie
> wszystkie toksyny mogą opóścić go w sposób tradycyjny.

A dlaczego? Czy niektóre toksyny mają ząbki i trzymają się jelit?

Czasem trzeba im
> pomóc.

Najlepiej szczotką do mycia butelek :-)

A jednodniowa "głodówka" ryżowa

Sugerujesz, że ryż nie jest trawiony, więc jedząc go głoduje się?

jeszcze nikomu nie zaszkodziła.

Zależy ile tego ryżu.

> Pozatym azjaci praktycznie tylko na ryzu jadą i jakoś im to służy więc ...

Na ryżu, wieprzowinie i rybach. Jak odrzucimy niestrawialny ryż, to na
wieprzowinie i rybach.:-)

Pozdrawiam
Leszek

6. Data: 2002-03-04 00:10:09

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Na ryżu, wieprzowinie i rybach. Jak odrzucimy niestrawialny ryż, to na
> wieprzowinie i rybach.:-)

Niektorzy to sie wieprzowiny wogole nie chwyca.
A ta metoda "glodowki" ryzowej pochodzi z makrobiotyki.

Pozdrawiam

iza

7. Data: 2002-03-04 08:10:26

Od: "netoperek" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczego? Czy niektóre toksyny mają ząbki i trzymają się jelit?

Nie, napisałem że niektóre z nich nie zostają usuwane tak szybko jak byśmy
chcieli i dlatego czasem trzeba pomóć organizmowi je wydalić.

> Najlepiej szczotką do mycia butelek :-)

:)))) To je dobre :)))

> Sugerujesz, że ryż nie jest trawiony, więc jedząc go głoduje się?

NIe, po prostu dla mnie, gościa z garbem z przodu tak mało "uatrakcyjniony"
posiłkowo dzień można porównać do głodówki

> Zależy ile tego ryżu.

Nooo, racja. Ale widzę że czepiasz się pojedyńczych zdań wyrwanych z
kontekstu. Obiecuję że dla ludzi którzy tak jak ty nie potrafią zrozumieć
kontekstu pisać osobne postu wyjaśniające co chciałem powiedzieć poprzednio
:P

> Na ryżu, wieprzowinie i rybach. Jak odrzucimy niestrawialny ryż, to na
> wieprzowinie i rybach.:-)

j.w.

netoperek

8. Data: 2002-03-04 09:48:22

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, napisałem że niektóre z nich nie zostają usuwane tak szybko jak byśmy
> chcieli i dlatego czasem trzeba pomóć organizmowi je wydalić.
Napisałeś "W sposób tradycyjny".
Ciągle nie rozumiem dlaczego jedne toksyny usuwane są szybciej, a inne
wolniej. Dlatego pytanie o ząbki.
Po drugie, czy Ty czasami nie mylisz usuwania toksyn z przewodu pokarmowego
z usuwaniem toksyn z organizmu?
Albo ja nie wiem o co Ci chodzi.
Cytat: "Natomiast organizm w środku musi być wspomagany poniewarz nie
wszystkie toksyny mogą opóścić go w sposób tradycyjny"

To "w środku" to co? Organizm, czy przewód pokarmowy?

> :)))) To je dobre :)))

> NIe, po prostu dla mnie, gościa z garbem z przodu tak mało
"uatrakcyjniony"
> posiłkowo dzień można porównać do głodówki

Ten "garb z przodu" to wynik przemiany węglowodanów na tłuszcze. Ryż zawiera
sporo węglowodanów, nie usuwa więc tego garba, tylko go zasila.

W swoim pierwszym liście w tym temacie napisałeś, że ryż jest prawie w 100%
wydalany z organizmu. Ryż gotowany!!!
Wiesz, zalatuje to herezją. Nigdzie nie piszą, żeby gotowanego ryżu nie
uwzględniać w bilansie kalorycznym, czy białkowym, ani, że jakiś tylko
procent należy uwzględniać.
Czy może uważasz, że sam ryż bez dodatków nie jest strawialny? A co wtedy z
milionami (przysłowiowych)chińczyków, dla których czasami miseczka ryżu
dziennie jest jedynym pożywieniem?

> Nooo, racja. Ale widzę że czepiasz się pojedyńczych zdań wyrwanych z
> kontekstu.

A o czym był kontekst?

Obiecuję że dla ludzi którzy tak jak ty nie potrafią zrozumieć
> kontekstu

:-))))))

Pozdrawiam
Leszek

9. Data: 2002-03-04 12:03:49

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@y...com> napisał w wiadomości

> Niektorzy to sie wieprzowiny wogole nie chwyca.

No pewnie. Żydzi i muzułmanie. Chińczycy (też Azjaci) jednak uwielbiają
wieprzowinę, a ja z chińszczyzny bardzo lubię kuleczki z wieprzowiny.

> A ta metoda "glodowki" ryzowej pochodzi z makrobiotyki.

Dobrze, że napisałaś w "", bo to może równie dobrze być obżarstwo ryżowe.

Pozdrawiam
Leszek

Która dieta przynosi najlepsze skótki?
miód
Jaka dieta jest najlepsza dla osób, które mają 12 lat i chcą schudnąć do końca maja lub początku czerwca?
"kapuściana dieta"
oczyszczanie organizmu