miód

1. Data: 2002-03-01 15:26:19

Temat: miód
Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znacie jakies szkodliwe dzialanie miodu??
Jakie ilosci dziennie mozna tego pozreć?

2. Data: 2002-03-01 15:36:45

Temat: Re: miód
Od: "karolina" <karolina<wytnij>@bauhaus.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co? Tak bardzo lubisz miód?

3. Data: 2002-03-01 15:37:35

Od: "karolina" <karolina<wytnij>@bauhaus.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co? Tak bardzo lubisz miód?

4. Data: 2002-03-01 16:13:38

Od: "Kubuś Puchatek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy znacie jakies szkodliwe dzialanie miodu??
> Jakie ilosci dziennie mozna tego pozreć?

Pożreć można każdą ilość miodku.
Rano, w południe i w wieczór.
JA osobiście, choć jestem tylko małym niedźwiadkiem, myślę że miód nie
szkodzi.

Moi przyjaciele też lubią miód
Pozdrawiam Kubuś

5. Data: 2002-03-01 17:22:39

Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kubuś Puchatek" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> Moi przyjaciele też lubią miód
> Pozdrawiam Kubuś

Masz na mysli swinie i osla ?

alf

PS. ja jadam wylacznie koty :-P (ale przedtem je dre na kawalki)

6. Data: 2002-03-01 18:08:44

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy znacie jakies szkodliwe dzialanie miodu??
> Jakie ilosci dziennie mozna tego pozreć?

Czesc,
Nie wiem jak polski miod, ale ostatnio czytalam, ze w importowanym miodzie
(chyba z Chin) wykryli slady antybiotykow, ktore byly podawane pszczolom. I te
antybiotyki wlasnie to nienajlepsze dla naszego zdrowia.
Ciekawa jestem czy polscy pszczelarze tez tak robia i czy w ogole ktos prowadzi
takie badania, bo to o czym pisalam to wykryli w miodzie importowanym do Anglii.
Pozdrawiam
Aneta

7. Data: 2002-03-01 18:47:29

Od: "netoperek" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości :

> Czy znacie jakies szkodliwe dzialanie miodu??
> Jakie ilosci dziennie mozna tego pozreć?

No z pewnością garnek Ci zaszkodzi a co do szkodliwości to wszystko zależy
od tego z jakich roślin robiły go pszczoły. A co do samego miodu to nie
słyszałem o jego szkodliwości oczywiście jeśli nie je się go na betoniarki
:)

Pozdry

netoperek

8. Data: 2002-03-03 19:13:23

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy znacie jakies szkodliwe dzialanie miodu??
Znam tylko szkodliwe - glownie to ze pompuje cukier do komorek.

> Jakie ilosci dziennie mozna tego pozreć?

Wedlug mojej wiedzy, nie nalezy tego w ogole jesc. Co innego mleczko
pszczele. Ale do tego jest trudny dostep.
tom

9. Data: 2002-03-04 00:27:59

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
prowadzi
> takie badania, bo to o czym pisalam to wykryli w miodzie importowanym do

Dzieki za te wiadomosc, to juz teraz wiem dlaczego polki z miodem w moim
lokalnym supermarkecie od 2 tygodni swieca pustkami.

A co do antybiotykow, to uzywane sa one przy produkcji miodu w Polsc od ok 18
lat.
Wiem, bo bylam dwukrotnie na praktyce w pasiece w trakcie studiow.
Uzywa je sie do zwalczania warrozy, ktora przyszla do nas ze wschodu.

Pozdrawiam

iza

10. Data: 2002-03-04 08:11:53

Od: "netoperek" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wedlug mojej wiedzy, nie nalezy tego w ogole jesc. Co innego mleczko
> pszczele. Ale do tego jest trudny dostep.
> tom

:)))))
No pewnie. Spróbuj wydoić pscółkę ;)))))))))

netoperek

Jaka dieta jest najlepsza dla osób, które mają 12 lat i chcą schudnąć do końca maja lub początku czerwca?
"kapuściana dieta"
oczyszczanie organizmu
michel montignac
Vitana: Citrin