A w garniturku na wozku to jak ?

1. Data: 2005-01-24 12:07:42

Temat: A w garniturku na wozku to jak ?
Od: "marcin" <loky@no_fucken_spam_plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Yyyy no troche glupio przyznac ale od komunii nie mialem na sobie
garnituru :), sporo sie od tamtego dnia zmienilo i mam pytanie do panow, jak
w garniturze na wozku? Dzis "zaklepalismy" USC z narzeczona na maj wiec
zaczynam intensywnie o tym myslec, nie chcial bym lypac oczkami gdzies
miedzy klapami marynarki jak usiade i mi to wszystko sztywne pojdzie w gore
:), usiasc mam na tym, sprzedac nerke i uszyc na miuare taka krótsza
marynare czy jak? A moze w ogole no problemo?

Biarac pod uwage temat o wczorajszym filmie oswiadczam ze jajcarstwo w pelni
dozwolone a nawet wskazane ;) ( film mi sie nie podobal )

pozdrawiam
marcin

2. Data: 2005-01-24 12:15:04

Temat: Re: A w garniturku na wozku to jak ?
Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

w maju??????????????? nie bierze sie slubow !!!!!!!!!!!!!!!!

3. Data: 2005-01-24 12:22:50

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tzchmgda pisze w news:000601c5020e$3ad3bd80$01c8a8c0@oemgh4rdduwoaa

> w maju??????????????? nie bierze sie slubow !!!!!!!!!!!!!!!!

Bierze się, bierze, na przekór zabobonom. :P
Gratuluję koledze. :D
I życzę dużo, dużo szczęścia, bo skoro miłość jest, to
wszystko jest. :D

--
Pozdrowieństwa,
Scally

4. Data: 2005-01-24 12:23:36

Od: "marcin" <loky@no_fucken_spam_plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w maju??????????????? nie bierze sie slubow !!!!!!!!!!!!!!!!
> -----------

Bo nie ma "R" ?? Nie rozumiem, taki piekny miesiac... Wyjasnij to prosze.

5. Data: 2005-01-24 12:40:47

Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

wg starych zasad i wierzen, mimo, ze jest miesiacem zakochanych malzenstwa w
maju zawarte nie trwaja zbyt dlugo .. ale Wy na pewno bedziecie szczesliwi
:-)
moze i zabobony .. ale ja u siebie w kosciele nie widze slubow w maju.. za
to w innych miesiacach i owszem jeden za drugim..
6. Data: 2005-01-24 12:42:08

Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

nie strasze ;-) ale ja znam same nieszczesliwe i rozwiedzione juz pary
majowe wlasnie :-(
7. Data: 2005-01-24 12:53:52

Od: "yelonek" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2005-01-24 13:27:40

Od: "Wiesław" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja znam wiele nieszczęśliwych i rozwiedzionych par nie majowych i co Ty na
to ??
pozdrawiam Wiesław W.

9. Data: 2005-01-24 13:31:35

Od: "yelonek" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesław" <w...@i...org.pl> napisał w wiadomości
> a ja znam wiele nieszczęśliwych i rozwiedzionych par nie majowych i co Ty
na
> to ??
> pozdrawiam Wiesław W.

spokojnie spokojnie :) odbiegamy od tematu przewodniego hihi :))) Marcin byl
zainteresowany opiniami na temat garnituru a nie miesiaca, ktory wybrali
:)))
ale wybacz mi - nie moge sie wypowiedziec w tym zakresie :))) mam nadzieje,
ze w maju czy nie, w garniturze czy bez - bedziecie szczesliwi :))))))))))))

10. Data: 2005-01-24 13:34:39

Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

tak w sumie to chyba nie ma znaczenia kto kiedy sie zeni czy wychodzi za maz
:-) no ale maj nie jest ku temu ;-)
i nie szukajmy juz dziury w calym ;-)
ja bylam zabobonna i nie bralam slubu w maju ;-)
>a ja znam wiele nieszczęśliwych i rozwiedzionych par nie majowych i co Ty
>na
> to ??
> pozdrawiam Wiesław W.

Ankiety - cały czas potrzebne
Opłacenie opiekuna a jego dochód
ON w samolocie - jak to jest?
Wolontariusze poszukiwani - zostań dziennikarzem
[tv] Nie jesteśmy tacy sami