A wlasciwie to gdzie jest ?

1. Data: 2003-03-18 12:26:51

Temat: A wlasciwie to gdzie jest ?
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A wlasciwie, to gdzie jest Krysia Starannie Opakowana ?
Jesli mnie pamiec nie myli, to ona 'patchworkowala' na calego, nie ?
Kryyyyysiuuuuu !!!!!

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-03-18 12:49:05

Temat: Re: A wlasciwie to gdzie jest ?
Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybierz się na grupę kuchenną i ta ją znajdziesz - pl.rec.kuchnia.
Pozdr. - Goska (Lublin)

1. Data: 2003-03-18 13:00:38

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wybierz się na grupę kuchenną i ta ją znajdziesz - pl.rec.kuchnia.

W kuchni Gosiu, to ja moge, co jedynie pozmywac :-DDD
Ale na powaznie... chyba, nei zapomniala o nas, cooooo ???

Pozdrawiam i dziekuje za info
Asia (z nadzieja na Krysie T.... )

1. Data: 2003-03-18 13:03:03

Od: "Pusia a czasami Beata" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam na pl.rec.uroda :))

Pusia

1. Data: 2003-06-05 22:11:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 18 Mar 2003 13:26:51 +0100, "JotHa"
<j...@p...onet.pl> wrote:

>A wlasciwie, to gdzie jest Krysia Starannie Opakowana ?
>Jesli mnie pamiec nie myli, to ona 'patchworkowala' na calego, nie ?
> [...]

no wiec...wlasnie dzis m sie caly watek wyswietlil...hrehrehre,
co ja biedna moge eodpowiedziec poza ty, ze dwa dni po tym poscie
wyjechalam na ponad miesiac ;)))
a TERAZ to jestem troche zajeta, ksiazka idzie jak po grudzie...

trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-06-06 06:42:45

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> a TERAZ to jestem troche zajeta, ksiazka idzie jak po grudzie...

Powolutku, to powolutku, wazne, ze idzie:))))) Masz tu Krysiu w nas takie
duchowe wsparcie, że nie ma wyjścia ta książka i musi dać się wreszcie
skończyć:))))))))

Buziaki!

ZosiaN - Alienora, co to nie może teraz patchworkować, bo próbuje kuć do
egzaminu niestety nie z patchworkowania:(((

free
mnóstwo Kubusia
Patchworkowe naiwne pytanie
Re: Koronki klockowe i Lodzianki