ABC

1. Data: 2004-12-28 10:54:54

Temat: ABC
Od: "Olka_KN" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Jakie wydawnictwo wydaje poderczniki ABC do kształcenia zintegrowanego?
I czy takie są :) bo znjaduje tylko dla sześciolatków.

Dziękuje za odpowiedzi
olka

2. Data: 2004-12-28 16:00:01

Temat: Re: ABC
Od: "Ala" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Olka_KN" napisał /a
> Witam!!
> Jakie wydawnictwo wydaje poderczniki ABC do kształcenia zintegrowanego?
> I czy takie są :) bo znjaduje tylko dla sześciolatków.
Z tego co wiem ABC jest do przedszkola, a do kl. 1 -3 sa inne (np Wesola
Szkola) z wyd. WSiP
Jezeli sa inne, to ja tez takich nie znam : )

> Dziękuje za odpowiedzi
> olka
Nie wiem, czy o to chodzilo, ale prosze bardzo :)
Pozdrowienia
Dudlina

3. Data: 2005-01-04 13:08:39

Od: "Kamila Mierzyńska" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Moze trzech... muszkieterow?
Kapitalizm samorzadowy?
pytanie do n-li historii w podstawowkach
Patenty (nie tylko dla informatykow)
ankieta nt. dysleksji