Kopia Expertyzy o Jacku Golfmasterze dla tych, którzy go nie znają - długie.

11. Data: 2003-01-11 23:48:06

Temat: Re: telemedycyna a internet security a internet abuse
Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 12 Jan 2003 00:00:50 +0100,"WiseMan" <w...@w...pl>, napisał/a:

> A powiedz mi prosze ile ty nickow miales w ostatnim czasie. Pytam
> kulturalnie, tak z ciekawosci.

Domyślam się,że tu chodzi o Expierda.
Expierd jest specjalistą od pisania postów na grupę i dyskutowania z samym
sobą,oczywiście pod zmienionym nickiem,w sytuacjach kiedy jest zagrożony i
nie ma poparcia.

--
Pozdrawiam;
Kaja

12. Data: 2003-01-12 01:35:27

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

WiseMan wrote:

> A powiedz mi prosze ile ty nickow miales w ostatnim czasie. Pytam
> kulturalnie, tak z ciekawosci.

Powyzsze pytanie narusza prywatnosc i smialosc jaka ktos z ulicy pozwala
sobie na zadawanie
takich pytan, swiadczy o braku ochrony w Polsce prywatnosci.

Ale wracajac do tematu.
"Japonczyk" udowodnil, ze moze jednoczesnie uzywac na grupie medycyna 3
kont pocztowych, 3 nickow
i dzialac jako 3 osoby.

Bez rejestracji zatem adresow e-mail lekarzy w NIL, w przypadku uzywania
przez nich nickow,
a nie imienia i nazwiska, nazwy specjalizacji, adresu, numeru telefonu.

Nie bdzie mozliwa identyfikacja, kto jest lekarzem, a kto lekarza udaje
i sie za lekarza na grupie podaje.
Zawsze takie watpliwosci mialem, ale poniewaz nie korzystam z porad
medycznych tutaj publikowanych,
zatem nie interesuje mnie kto je pisze i czy jest , czy nie jest
lekarzem, jakiej specjalnosci,
a moze jest studentem pierwszego roku medycyny i cytuje ksiazki
medyczne.

Jacek

13. Data: 2003-01-12 01:47:46

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Telekomunikacja Polska SA
Abuse

Wasz klient:
netnum: 213.76.100.0 - 213.76.103.255
netname: TPNET-CVX-WARSZAWA-MOKOTOW
descr: Telekomunikacja Polska S.A. CST
descr: dialup
country: PL

wykorzystuje internet i grupy usenetowe,
do rozpowszechniania falszywych i wprowadzajacych w blad informacji,
sugerujacych rzekome uzywanie przez ze mnie 2 adresow e-mail
w czasie prowadzenia dyskusji na Usenecie i wzajemne dyskutowanie ze
soba.

Oczekuje , ze Telekomunikacja Polska SA wyciagnie najsurowsze sankcje
administracyjne i prawne wobec swoje klienta,
za rozpowszechnianie tych falszywych i klamliwych informacji,
wlacznie z odpowiedzialnoscia prawna, za wykorzystywanie internetu
do Internet Abuse.

Tutaj cytat postu internetowego abusera, rozpowszechniajacego
nieprawdziwe informacje.

##################

From:
Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>
Newsgroups:
pl.sci.medycyna
Re: telemedycyna a internet security a internet
abuse
Date:
Sun, 12 Jan 2003 00:48:06 +0100
8bit
Sun, 12 Jan 2003 00:26:38 +0000 (UTC)

napisał/a:

> [...]

samym
sobą,oczywiście pod zmienionym nickiem,w sytuacjach kiedy jest

(koniec cytatu)

14. Data: 2003-01-12 03:37:13

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Expierd wydukal:
> Gdybym straty z tytulu naruszenia moich praw autorskich liczyl 1 zl za
> kazde czytanie materialow, naruszajacych moje prawa autorskie, to
> bylobny to kwoty rzedu kilkuset tysiecy zlotych.

Jestes expierd kretynem, paranoicznym kretynem. I robisz sie w swoim
paranoicznym kretynizmie nie tyle komiczny, co niebezpieczny.
Spadaj, albo uwazaj...

TL

15. Data: 2003-01-12 07:04:17

Temat: Re: Kopia Expertyzy o J acku Golfmasterze d la tych, którzy go nie znaj? - długie.
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>Ok ok ale jednak dodawaj [ot] w temacie :)
>Ten tekst wystarczy chyba podsyłać na priv. (a raczej sam link) osobom dla
>których rady Dariusza / Jacka mogą być szkodliwe.
Krytykę przyjmuję.:-)
A co do tekstu - może kiedyś powstanie FAQ grupy, a w nim mógłby znaleźć
się tekst typu:
XX. Czasami teksty Jacka Golfmastera wydają się nieco dziwne - co o nich
sądzić?
Jest to osoba używająca rozmaitych pseudonimów: [tu lista].
Ważne informacje o niej można znaleźć pod: [tu linki do Expiertyzy,
zapowiadanej przez Ciebie strony etc.].
Jej wypowiedzi należy oceniać w kontekście zawartych powyżej informacji.
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

16. Data: 2003-01-12 09:30:36

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Postaram się spełnić prośbę Vlada i dać ci tymczasowo spokój (choć nie
wiem, na jak długo to wystarczy, drogi Arcybłaźnie i DURNIU USENETU),
więc ten post jest ostatnim na razie.:-)))

>Artur, z materialow dowodowych, jest wspolautorem tekstow, naruszajacych
>moje prawa autorskie
>i zgodnie z stara zasada policyjna, "przestepca wraca na miejsce
>zbrodni"
Cieszę się, że trafiłem na listę twoich osobistych wrogów - bardzo
przyjemna kompania. Niestety muszę cię w jednej rzeczy zmartwić - nie
jesteś pierwszym i ostatnim Arcybłaznem, któremu podpadłem.:-)))

>a tutaj reklamuje to , co sam wyprodukowal,
Niestety nie ja - o ile masz na myśli "Expiertyzę" nad czym boleję, bo
co do "Księgi Cytatów", to postaram się być współautorem jej działu
medycznego, jeśli, zostanie ona wznowiona lub pojawi się jakaś nowa.
Ponadto jeśli kiedyś powstanie "Expiertyza 2", to może uda mi się trafić
na listę autorów.:-)

>z naruszeniem moich praw autorskich,
Konkretne artykuły proszę Arcybłaźnie.:-)

>z naruszeniem Ustawy o Ochronie Danych Osobowych,
Jw. - :-)))

>z naruszeniem tajemnicy korespondencji elektronicznej,
Jw. - :-)))
Żałuję, że swego czasu nie opublikowałem twego listu (aha - odbiorca
może publikować otrzymane listy:-)))), w którym zaoferowałeś mi
wybaczenie wszystkiego w zamian za poparcie twojej kandydatury do Nobla
(czy IgNobla) - wiedz jednak, że jeśli powstanie nagroda międzynarowa w
dziedzinie głupoty czy Arcybłazeństwa, to zgłoszę cię pierwszego -
wybaczysz mi wtedy?:-)))

>z naruszeniem prywatnosci,
Konkretne przepisy - artykuły, paragrafy etc.

>Moglbym te wszystkie brednie oczywiscie usunac z intrnetu, archiwow
>usenetu i to czynie, we wspolpracy z administratorami.
Jakoś tego nie widać.:-)))
Nie bój - zostaniesz uwieczniony, jako Arcybłazen i DUREŃ Usenetu na
zawsze.

>Ale niwektorzy administratorzy, ni chca usunac materialow naruszajacych
>moje prawa autorskie, gdyz przynosza im kolosalne zyski.
Jeśli rozśmieszanie wszystkich twoją głupotą uznać za takowe, to masz
rację.:-)

>Kradzione wprawdzie nie tuczy, ale kiepskie serwery www, reklamujac
>ciagle te materialy,
>uzyskuja dziesiatki tysiecy klikow, reklame i w ogole zaistnialy w
>internecie.
Bo gdzie ci klienci znajdą tyle humoru.

>Gdybym straty z tytulu naruszenia moich praw autorskich liczyl 1 zl za
>kazde czytanie materialow, naruszajacych moje prawa autorskie, to
>bylobny to kwoty rzedu kilkuset tysiecy zlotych.
A gdybyś za każdą głupotę jaką palniesz wpłacał 1 grosz na cele
charytatywne, to by ci majątku 1000 Billów Gatesów nie starczyło.:-)))

>Nie wiem czy Artur jest przygotowany na wyplate takiego minimalnego
>odszkodowania i kiedy rozpocznie wyplate zaleglych tantiem, ztytulu
>wykorzystywania materialow chronionych moimi prawami autorskimi.
Nie bój się, jeśli dostęnę odszkodowanie za poniesione szkody na zdrowiu
wywołane śmiechem, który jest skutkiem czytania twoich głupot, to mi
jeszcze do końca życia będziesz płacił.

>Dodatkowo, materialy te maja charakter szkoleniowy dla policji
>internetowej,
>dokumntujac dzialanie zorganizowanych struktur zajmujacyc sie wywiadem
>internetowym,
O nie, zdemaskowałeś mnie.:-)))
Pójdę chyba na "cmentarzysko słoni" szkolić nowych agentów tępiących
Expierda, chociaż jako jeden z szefów zajmę się czymś innym może.:-)
A w ogóle to przy mojej organizacji Echelon to zabawka dla
przedszkolaków.:-)))

>gromadzacyc czarne teczki na uzytkownikow internetu,
A masz może namiary na kompleks budynków, bo brakuje nam już miejsca na
ich przechowywanie.:-)))

>czytajacych prywatn a poczte elektroniczna,
Zajmuję się tym non stop.:-)))

>i wykorzystujac zgromadzone materialy do szantazowania uzytkownikow
>internetu, ich publicznym opublikowaniem.
Expierd ma żal, że za mało go honorujemy, ale już coś wymyślimy.:-)))

>Poniewaz zawodowo zajmuje sie przestepczoscia internetowa, stad takie
>materialy maja charakter szkoleniowy
>i ukazuja zakres zagrozenia porzadku publicznego i bezpieczenstwa
>panstwa.
Nie poniżaj nas - my grozimy bezpieczeństwu Wszechświata!!!:-)))
Niestety Niebiosa nie mają abuse'a (a może mają, ale ty nie wiesz),
gdzie mógłbyś to zgłosić.:-)))

>Niestety, w Polsce, ani w Europie nie istnieja wyspecjalizowane agendy,
Tedy ją załóż - Expierd Internet Security Ltd.:-)))

>ani struktury zajmujace sie przestepczoscia internetowa ma wzor biur fbi
Hmm a jakie to biura?:-)

>i stad uzytkownicy internetu sa narazeni codziennie na naruszenia swojej
>prywatnosci, wlamania do komputerow
Zacytuję ci fragment z raportu od jednago z moich mojego agentów:
"...Podjęto próbę włamania za pośrednictwem sieci Internet metodą... do
mózgu..., znanego też jako Expierd....
Próba zakończyła się niepowodzeniem, bo stwierdzono, że obiekt, tj....
nie posiada mózgu..."
Ale nie bój się - włamiemy ci się gdzie indziej - właśnie moje
Laboratorium Agentów Biologicznych skonstruowało agenta "Enterobius
vermicularis var. antiexpiedicus", którego jaja wczoraj przesłałem ci
przez Internet - wiedz, że jak poczujesz swędzenie w d...e, to stałeś
się ofiarą włamania do twojego odbytu.
Niestety nie dopracowaliśmy jeszcze procedury usuwania agenta, więc
przez miłosierdzie zdradzę ci, co masz zrobić, żeby go usunąć po
włamaniu - przez miesiąc co 12 h równoczesna lewatywa i płukanie
żołądka.:-)))

>i internet nie stal sie zrodlem genrowania nowych miejsc pracy,
>biznesow, jak w Stanach,
Ależ się stał - wiesz, ilu ludzi zatrudniamy?:-)))

>ale jest przedmiotem frustracji i zagrozenia.
Raczej dostartaczania rozrywki związanej z czytaniem twoich głupot.:-)))

>Ostatnio byl organizowany w Polsce atak Distributed Denial of Service.
>Czyli blokada serwerow w wyniku ataku z wielu serwerow na swiecie.
To były ćwiczenia naszych kadetów.:-)

>I ku mojemu obolewaniu, nie znalazla sie w Polsce struktura, instytucja,
>ktora podjela dzialania, aby taki atak powstrzymac, lub mu zapobiec.
Mamy spore wpływy.:-)))

>Brak takiej struktury u operatora TPSA, brak w policji, brak CBS, brak w
>MSW.
Brak w Niebie i Piekle - zapomniałeś dodać.:-)))

>I tak dlugo jak nie powstanie agencja typu "Internet Security Rutkowski
>"
Nie bądź taki skromny - lepsza nazwa to "Internet Security Slawiec -
Hyperclown of the Usenet".

>to kazdy uzytkownik internetu bedzie narazony na ataki, wlamania,
>falszerstwo korespondencji,\
>szantaze , nie mowiac juz o naruszenia swoich praw autorskich.
Zatem Expierdzie do dzieła.:-)))

>I dlatego tak wazne jest, aby na grupie medycyna,
>zagarwantowane zostaly procedury identyfikacyjne, kto jest lekarzem, a
>kto sie podaje za lekarza
>i udziela porad medycznych.
Na razie opracujemy procedury deexpierdyzacji grupy.:-)))

>Bez rejestracji w NIL, nie jest to mozliwe, gdyz nie istnieja nrzedzia,
>aby zdalnie zidentyfikowac anonima,
>czy jest lekarzem i posiada wiedze, czy tez nie jest lekarzem, nie ma
>wiedzy
>i jedynie odczytuje tekst z ksiazki, czy z internetu, google.
W twoim przypadku takich problemów nie ma.:-)))

>Wczoraj jeden z uzytkownikow pokazal, w jaki sposob moze jednoczesnie
>pisac na grupe jako 3 rozne osoby.
Ja zawsze pisuję jako conajmniej 666 osób, więc...:-)))

>Nie potrzeba duzej wyobrazni, aby zauwazyc mozliwosc wystepowania takiej
>osoby,
>jako 3 roznych specjalistow, lekarzy, udzielajacych porad i wzajemnie
>sie wspierajacych autorytetem.
Gdy ja się tym zajmę - będzie 3000 takich "osób".

>I niestety, dla niedoswiadczonych osob , tych 3 "pseudo-lekarzy" bedzie
>nie do odroznienia
>od prawdziwych lekarzy w internecie.
3000 też będzie.:-)

>Zatem oczekiwalbym na opinie NIL w sprawie porad medycznych przez
>Intrnet/Usenet,
>a do tego czasu, przygotowania procedur identyfikacyjnych,
>zapobiegajacych uzywaniu cudzej tozsamosci jako swojej.
Na razie zdeexpierdyzujmy grupę.:-)))

>Telemedycyna na grupie jest zainteresowanych kilkunastu lekarzy, i
>faktycznie ja prowadzi na grupie pl.sci.mdycyna.
Niestety o tobie nie myślą, a tak chcesz trafić do spółki.
Ale ja mam dobre serce i
Hej lekarze z grupy zajmujący się telemedycyną - przyjmijcie Expierda do
spółki jako błazna do rozbawiania pacjentów oczekujących na wasze
porady.

>Wkrotce nalezy sie spodziewac wysypu gabintow oferujacych telemedycyne
>i pobierajcych oplaty przez internet, czy ryczaltowo
>i sensowne jest przygotowanie odpowiednich procedur i narzedzi,
>aby zadzialaly w 100% i zapewnily wszystkim stronom bezpieczenstwo.
Jeśli się zdeexpierdyzuje Internet to wystarczy.:-)))

>Takie procedury sa znane z UE, w Stanach, Kanadzie i moge je
>zainteresowanym telemedycyna,
>udostepnic.
Tylko dlaczego ciebie tam nie ma?
"Expiertyza" to wykazała.:-)))

>Jacek
Czyli Arcybłazen i DUREŃ Usenetu.
Zwolennik deexpierdyzacji Internetu.

17. Data: 2003-01-12 09:58:21

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogi Expercie, nie wiem czy wiesz, ale ja tez wystosowalem piekne pismo do
Abuse. Zalaczylem twoje najciekawsze posty. Uwazam iz publiczne
przedstawianie/kopiowanie listu wystosowanego do Abuse na tej grupie jest
naruszeniem zasad netykiety w zwiazku z tym nadsylam zespolowi Abuse kolejny
post.

Pozdrawiam serdecznie.

--

\/\/ I S E |\/| A N ;-)
Wiedza nie ma właściciela. Ludwik Pasteur

18. Data: 2003-01-12 10:01:30

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale sie wykrecasz. Powiedz jakie jest twoje wyksztalcenie medyczne? Jesli
udzielasz porad na grupie to musisz ujawnic prawdziwe imie i nazwisko + nr
prawa wykonywania zawodu (tak przynajmniej wedlug ciebie powinno byc).
Ja grupe tylko czytam i w wyjatkowych sytuacjach, jak np ta, odzywam sie.

Ponadto ustawinie followup na pl.test jest naruszeniem netykiety.

19. Data: 2003-01-12 12:14:24

Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

begin http://www.oe.it-faq.pl
Jacek <g...@p...onet.pl> quotation:

> [...]
> sugerujacych rzekome uzywanie przez ze mnie 2 adresow e-mail
> w czasie prowadzenia dyskusji na Usenecie i wzajemne dyskutowanie ze

Misió! Mamy cię! Właśnie czytamy twoje maile!!! Idź stąd bo zostaną
opublikowane. Nasza organicacja terrorystyczna ma cię na oku.

--
Ogólnopolska Akcja SIO: powiedz "NIE" szumowi informacyjnemu golfmastera.
http://krzynio.hakore.com/czywiesz.jpg <- Read ESR HOWTO for some details

20. Data: 2003-01-12 12:16:05

Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

begin http://www.oe.it-faq.pl
Jacek <g...@p...onet.pl> quotation:

> "Japonczyk" udowodnil, ze moze jednoczesnie uzywac na grupie medycyna 3
> kont pocztowych, 3 nickow
> i dzialac jako 3 osoby.

Ja tylko zapytam czy oprócz tego debila inni też nie zauważyli, że
kolega "Japończyk" jak go expierd określa to jednak ta sama osoba, tylko
korzystająca z 3 różnych adresów?

--

szukam
Zatrucie i gorączka.