ADHD

1. Data: 2004-11-25 16:12:07

Temat: ADHD
Od: "J.S.K." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Od krótkiego czasu pracuje z dziećmi. Pomimo swojej (podstawowej) wiedzy na
temat ADHD nie potrafię zachować się w stosunku do dziecka z tą chorobą.
Denerwuje mnie, ze nie reaguje na moje słowa lub reaguje neagtywnie, kłamie
prosto w oczy, obraża słownie innych, zakłóca pracę grupy itp.
Czy jest coś co mogę zrobić, żeby w jakimkolwiek stopniu zainteresowac
dziecko pracą?
Dzięki,
justyna

1. Data: 2004-11-27 11:40:48

Temat: Re: ADHD
Od: "Kama O2" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J.S.K." <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> prosto w oczy, obraża słownie innych, zakłóca pracę grupy itp.
> Czy jest coś co mogę zrobić, żeby w jakimkolwiek stopniu zainteresowac

napisz cos wiecej; jak liczna jest grupa i czym dokladnie sie zajmujesz
("praca z dziecmi" to dosc ogolnikowe)

pzd
kama

sprawdzona wróżka- jasnowidz - Poznań- polecam!
Re: Czas Internetu
Pozytywnie i konstruktywnie o wspolnym dzialaniu
Problem z przełożoną [długie]
Czas Internetu - nasza wirtualnosc