ADI i co dalej?

1. Data: 2006-06-22 18:50:10

Temat: ADI i co dalej?
Od: "JAdam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry wieczór,
jechałem samochodem słuchając radia. W programie 1 lub 3 mówiono o zespole
chorobowym cechującym się, jeżeli dobrze pamiętam pewną "niezbornością
psychiczną". Podczas jazdy zdążyłem zanotować nazwę tego zespołu jako ADI?D.
Może ktoś pomoże mi na podstawie tej informacji podać właściwą nazwę tej
choroby?

Pozdrawiam

JAdam

2. Data: 2006-06-22 19:25:45

Temat: Re: ADI i co dalej?
Od: "c...@g...com" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

niezbornośc psychiczna? chyba coś żle zapamietałeś
niestety zbyt mało informacji by snuć jakieś podejrzenia
pozdrawiam

3. Data: 2006-06-22 20:01:00

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ADHD ??
Attention Deficit Hyperactivity Disorder

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2006-06-22 20:23:00

Od: "JAdam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

OCZYWIŚCIE!
podczas jazdy z H zrobiło mi się I i +
Dziękuję.

JAdam

Użytkownik "Piotr" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> ADHD ??
> Attention Deficit Hyperactivity Disorder
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Pevaryl PV potrzeby (Krakow i okolice)...
szampon NIZORAL
Na co mógł umrzeć?
ciaza a bialko w moczu
zbyt wczesne dojrzewanie