AE. Jaki wydział wybrać ?

1. Data: 2003-07-10 19:26:05

Temat: AE. Jaki wydział wybrać ?
Od: "Kali" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ekonomia
ze specjalnościami:
-gospodarka miejska i regionalna,
-gospodarowanie kapitałem ludzkim,
-międzynarodowa oraz krajowa spedycja i przewozy,
-międzynarodowe stosunki ekonomiczne i problemy globalne,
-polityka społeczna,
-public relations.
czy
Finanse i Bankowość
ze specjalnościami:
-bankowość i finanse międzynarodowe,
-finanse i inwestycje,
-finanse ubezpieczeń,
-gospodarowanie nieruchomościami,
-rachunkowość,
-skarbowość.

Mam dylemat czy wybrac ekonomie czy finanse i bankowosc ?

2. Data: 2003-07-12 11:09:30

Temat: Re: AE. Jaki wydział wybrać ?
Od: "jbj" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kali" <k...@n...pl> napisał
> [...]
> -rachunkowość,
> -skarbowość.
>
> Mam dylemat czy wybrac ekonomie czy finanse i bankowosc ?

A co w sumie chciałbyś w życiu robić? Niezależnie od marzeń polecam jakieś
konkrety - nie kapitał ludzki bo to takie bla bla, każdy może sam sobie o
tym poczytać w razie potrzeby, żadna filozofia....raczej coś
konkretnego....nieruchomości i ich wycena, rachunkowość, finanse i
inwestycje...coś z czego potem można życ.
>jbj

Gazeta IT -- numer 7 (15) -- spis tresci
Matura NO PROBLEM
Jak wygląda egzamin na nauczyciela mianowanego??????
www.wstroneojca.ngo.pl
Publikacja i zaświadczenie w ciągu tygodnia