AH1N1 w Olsztynie. Sanepid: warto się zaszczepić

1. Data: 2016-01-28 18:18:43

Temat: AH1N1 w Olsztynie. Sanepid: warto się zaszczepić
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,19
548154,ah1n1-w-olsztynie-sanepid-warto-sie-zaszczepi
c.html

*******
Teraz pierwsi polecą antyszczepieńkowcy jak to za czasów Tuska było, że ten wróg
numer 1 Ikselka, gdy Kopacz nie kupiła szczepionek, to wyła że Tusk chce naród
wymodować czyli Ikselkę i pobiegła prywatnie cały naród zaczepiła, czyli rodzinę.

2. Data: 2016-01-30 09:56:03

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.01.2016 o 18:18, glob pisze:
> [...]
wymodować czyli Ikselkę i pobiegła prywatnie cały naród zaczepiła, czyli rodzinę.

Muszę chyba do jakiegoś olsztyńskiego lekarza się udać, bo u nas nie
robią wymazu podczas standardowej wizyty u internisty. Wiem, wczoraj byłam.

Ewa, AH1N1

Pieniądze miarą wszechrzeczy
Czas honoru czas hańby
Duma i Wstyd