ALKOHOL I LEKI PROSZE O SZYBKA ODPWIEDZ

1. Data: 2004-12-07 17:41:04

Temat: ALKOHOL I LEKI PROSZE O SZYBKA ODPWIEDZ
Od: "gosik" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bralam rano (9.00) antybioyk oraz furagin. Okolo 18 wypilam alkohol (2
drinki) czy moga byc skutki uboczne? czy moze mi to zaszkodzic? czego si
emoge spdziewac?

2. Data: 2004-12-07 18:06:43

Temat: Re: ALKOHOL I LEKI PROSZE O SZYBKA ODPWIEDZ
Od: "gosc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bralam rano (9.00) antybioyk oraz furagin. Okolo 18 wypilam alkohol (2
> drinki) czy moga byc skutki uboczne? czy moze mi to zaszkodzic? czego si
> emoge spdziewac?

wiesz, jesli sie bierze leki, a w szczegolnosci antybiotyki to o drinkach
sie zapomina i to zdecydowanie

wiekszosc antybiotykow dziala okolo 12-16 godzin, stad bierze sie je dwa
razy dziennie, ale sa takie o przedluzonym dzialaniu - ponadto te 12-16
godzin to utrzymywanie sie we krwi poziomu leczniczego, nizszy utrzymuje sie
dluzej

sa nawet takie, ze bierzesz np. 3 tabletki co 1 dzien, a pozniej masz
stezenie lecznicze przez 10 dni

trudno tu cokolwiek gdybac tak mi sie wydaje, ja na twoim miejscu
obserwowalbym uwaznie organizm i jesli pojawia sie jakiekolwiek, nawet
drobne, nietypowe objawy, zadzwonil do znajomego lekarza lub na pogotowie z
prosba o rade

z gory jednak mowie, ze specem nie jestem

swoja droga to co robisz to karygodna G L U P O T A

3. Data: 2004-12-07 19:05:40

Od: "Hoody" <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z gory jednak mowie, ze specem nie jestem
> swoja droga to co robisz to karygodna G L U P O T A

skoro specem nie jesteś, to skąd wiesz, że to aż
"karygodna głupota" ???
bo Goździkowa powiedziała?
może jakiś lekarz się by wypowiedział, please!

pzdr
H.

4. Data: 2004-12-07 19:16:58

Od: "Nie lekarz ale farmaceuta" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Temat leków i alkoholu był poruszany tysiac razy i nie wiem na co pytający
liczą? Że uzyskają pochwałę?
Nie nalezy ich ze sobą łączyć i koniec. A jesli ktoś ponad swoje zdrowie
stawia alkohol to faktycznie głupota.
Jeśli chodzi o alkohol i antybiotyki to często dochodzi do osłabienia ich
działania, moze tez zdarzyć sie reakcja alergiczna lub uszkodzenia wątroby. To
zalezy jaki antybiotyk.
Zdrowia życze. :-)

5. Data: 2004-12-07 20:18:23

Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czego si
> emoge spdziewac?

Może ci sie urwać noga! Obserwuj obie konczyny uwaznie! Jak zaobserwujesz
pierwsze objawy urywania dzwon na pogotowie!

ps. A czy Tobie przypadkiem nie chodzi czy mozna drinka jeszce???? Szybko
odpowiedzcie bo leja nastepnego???

ZyperF :):)

sklepy z odzieżą ciążową
sklepy z odzieżą ciążową