ANTENCE

1. Data: 2009-07-06 14:02:48

Temat: ANTENCE
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od: "Panslavista" <p...@w...pl>
Temat: Re: obywatelka Izraela "nie wiedziała" o przewożonej w bagażu
amunicji
Data: 6 lipca 2009 16:02

news:h2va7b$bd1$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Użytkownik "colping" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> news:b7bd3$4a530de4$54702a04$30207@news.chello.at...
> >
> > "Panslavista" <p...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> > news:h2v2bv$d2$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> > > Użytkownik "mkarwan" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> > > news:h2v11p$jqn$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> > >
> > > Dlatego mi się odgrażają zabiciem.
> >

> > raz koziesmierc co hr. sys
>
> Nec Hercules contra prules...

Trafiły parchy na Zagłobę - Herkulesa hr. Sasa
Z radości puścili się w pląsy w stajni Augiasza
Tańczą, festiwalują i po głowach się głaszczą
Bo wreszcie wielki przypływ trefnego już czują
Co to się dzieje? Aj waj, Panslavista się śmieje
Ach witam was, oberżnięte kuski i obłe kutasy.
Wy tu na saksy, a nie na letnie wasze wywczasy
Tu jest moja dziedzina, tu rządzić będą Sasy
Wyciepną hołotę parchatą daleko, za góry i lasy
Tu Polacy w tym i Panslavista - Mikulski hr. Sas
Który nie boi się nawet was. Wezmę Kropidło,
Jak mój przodek, święconą wodę, pokropię
Prosto z Konewki nauką wziętą z Mickiewicza
Nie znajdziecie już żadnego mośka Moskwicza
Aby na wasze krętactwa kupa się na nas zwalił
Bo Rosjanie to Słowianie jako i Polacy gordyje
Nie jacy tacy jak wy - parchy raby proklajtyje
Będziemy razem wiązać szury na wasze szyje
I zabeczycie kozim bekiem, a my do wtóru
Nareszcie wolnym, naszy słowiańskim śmiechem.