==== ANTYKONCEPCJA ====

1. Data: 2003-04-24 16:07:26

Temat: ==== ANTYKONCEPCJA ====
Od: "Kasia" <t...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie tabletki antykoncepcyjne polecacie??

2. Data: 2003-04-24 16:25:30

Temat: Re: ==== ANTYKONCEPCJA ====
Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <t...@h...pl> napisał
> Jakie tabletki antykoncepcyjne polecacie??

Tak jak napisalam juz na innej grupie:
Takie jakie zaleci ci lekarz.

3. Data: 2003-04-24 16:31:28

Od: "Tekano" <t...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lekarze wiedza tyle co ja sama :(
Chodzi mi mianowice o tabletki , ktore uzywacie.
Stosowalam juz 3 rodzaje tabletek ale jakos z zadnych nie jestem zadowolona
:(
Logest
Diane35- niby tradzikowa a wysypalo mnie jeszcze bardziej :(
Cilest - niby dobra na tradzik(tak sie chwala) ale ja jakos zmian nie
zauwazylam

4. Data: 2003-04-24 18:03:21

Od: "Agnieszka" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tekano" <t...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Chodzi mi mianowice o tabletki , ktore uzywacie.
> Stosowalam juz 3 rodzaje tabletek ale jakos z zadnych nie jestem

co z nią było nie tak?

> Diane35- niby tradzikowa a wysypalo mnie jeszcze bardziej :(
> Cilest - niby dobra na tradzik(tak sie chwala) ale ja jakos zmian nie
> zauwazylam

przez jaki czas ich używałaś?

pzdr
Aga

5. Data: 2003-04-24 19:58:31

Od: "Tekano" <t...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

logest przez pol roku
diane35 przez 2 miesiace wysyfilo mnie tak ze nie moglam na siebie patrzec
(pani dermatolog powiedizla ze to uczulenie od arbuza :(
cilest strasznie przytylam :(

6. Data: 2003-04-24 21:22:41

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chodzi mi mianowice o tabletki , ktore uzywacie.
> Stosowalam juz 3 rodzaje tabletek ale jakos z zadnych nie jestem

To znaczy że co? Ze zaszlaś w ciąże?

> Logest
> Diane35- niby tradzikowa a wysypalo mnie jeszcze bardziej :(
> Cilest - niby dobra na tradzik(tak sie chwala) ale ja jakos zmian nie
> zauwazylam

A może nie chodzi Ci o antykoncepcje tylko o lek na trądzik?

DominikaNM

7. Data: 2003-04-25 06:22:21

Od: "Agnieszka" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> logest przez pol roku
> diane35 przez 2 miesiace wysyfilo mnie tak ze nie moglam na siebie patrzec
> (pani dermatolog powiedizla ze to uczulenie od arbuza :(
> cilest strasznie przytylam :(

przepraszam, ale sądziłaś, że po 2 miesiącach schudniesz albo pozbędziesz
się trądziku?
najprzypuszczalniej powinnaś zmienić dietę, skoro masz problemy z
utrzymaniem/straceniem wagi a i cera na tym traci

pzdr
Aga

8. Data: 2003-04-26 17:43:32

Od: "Kasia S." <k...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tekano" <t...@h...pl> napisał w wiadomości
> logest przez pol roku

i??
co sie dzialo?ja też nasluchalam sie o tych tabletkach roznych historii, ale
akurat one dla mnie sa idealne.Biore je od 7 miesiecy i nie mam zadnych
objawow ubocznych, waga w normie, skora ok, ciazy tez nie widac;))
Pozdrawiam, Kasia

Uczulenie-czy choroba skóry?
SARS - czy po chorobie nabywa się odporność ?
Nadmierne pocenie
prosba o przetlumaczenie paru slow z laciny (lekarskie)
astygmatyzm u dzieci ?